Rietjesbeker Als jullie nou gewoon allemaal wat minder naar jezelf kijken en wat minder zeuren, wordt het misschien straks nog gezellig ๐ Hashtag familieweekend (en dat is nu nog niet eens, maar er moet betaald worden...)
Softbasegaming iMoeder daar lijkt het zowat wel op ja ๐ซข. We hebben ruzie met 'vrienden' en willen geen contact met ze en hun niet met ons maar ze zoeken ons wel steeds op door berichten te sturen weten online precies wat we doen enzo mega irritant. Oke wat we online doen is niet heel moeilijkwant ik enan streamen allebei .
Toch6 Dus je vindt je kind oud genoeg om te blowen, bier te drinken en tot diep in de nacht op straat te hangen maar niet om met het ov te gaan of een uurtje bij een mac te moeten wachten? Mijn inziens zou dat eerder andersom moeten zijn.
Toch6 CrazyCatLady Huggybird zeker dat uurtje bij de Mac zouden de meeste pubers prima kunnen ๐ geef ze wat geld, er is gratis WiFi...
Huggybird Toch6 als ik T zou voorstellen haar een uur bij de Mac te laten wachten zit ze te juichen ๐
Toch6 Huggybird D zou dan vragen of hij geld mag voor wat lekkers, big mac ofzo om 8:30 ๐คช Ik snap dat echt niet he, dat alcohol etc wel goed is maar uurtje wachten oid is verschrikkelijk blijkbaar