Softbasegaming heb je al weleens lichttherapie geprobeerd? Ik heb daar zelf heel veel baat bij. Eventueel zou je nog Sint janskruid kunnen proberen als AD, maar dan moet je niet de pil slikken. Dit vermindert namelijk de werking. Anti-depressiva zijn geΓ―ndiceerd bij ernstige depressies, maar off label wordt het ook weleens voorgeschreven bij matige depressies. Als het nu erger is dan eerder, kom je er nu mogelijk wel voor in aanmerking? Ik heb het zelf ooit 2 jaar gebruikt en ik had er wel heel veel baat bij. Nadeel vond ik wel de gewichtstoename en de vermoeidheid (voordeel was dat ik daardoor voor het eerst in mijn leven kon doorslapen), maar verder had ik geen last van bijwerkingen. Ermee stoppen vond ik wel echt een crime.
Even afkloppen, maar ik heb het nooit meer zo erg gehad als toen en ik denk echt dat de AD mij daarmee geholpen heeft. Ik heb in die periode heel wat shit kunnen verwerken en dat had ik zonder AD niet gekund. Ik denk dat jij er ook gevoelig voor bent (hier idem). Ik weet nu voor mijzelf wat ik preventief moet doen (sporten, naar buiten, mijzelf activeren, super strak dag en nachtritme, gezond eten, niet teveel beeldschermen, mijzelf niet teveel afzonderen enz.), maar het loert altijd wel ergens op de achtergrond. Weet jij voor jezelf al wat je helpt en wat niet helpt?