Vulpen als je hardloopplan niet werkt, loop er dan niet te lang mee door hoor. Het is vaak makkelijk te verhelpen.
Sneeuwvlok ik gooi er denk ik wel even twee paracetamols in de volgende keer. Een gebroken stuitje lijkt mij echt heel pijnlijk 😱. Ik ben er 20 jaar geleden een keer op gevallen (gewoon gekneusd) en dat vergeet ik al nooit meer. Daarom kan ik mij nu niet voorstellen dat het door een val komt. Die pijn vergeet je niet. Ze vroeg trouwens wel of ik het ooit gebroken had, want dan staat deze ook vaak wat scheef en dat kan jarenlang klachten geven. Kan best dat dit bij jou zo is en daarom soms nog klachten geeft. Het is dus recht te zetten als je dit nog durft 🫣.
Meca ik heb meerdere valpartijen gehad, maar geen een waarbij ik daar direct pijn had. Het was er letterlijk van de een op de andere dag toen ik wakker werd. Als ik echt hard op gevallen was, dan had ik daar wel direct pijn aan gehad.
Het is een mysterie, maar als ze hem maar weer recht zet en ik weer op mijn loopfiets kan, ben ik allang blij!