Zonnebloem haha ik heb me in situaties bevonden waar je maar blij moet zijn dat er nog geen telefoons waren. Ik heb echt hele leuke afterpartys gehad 🤪 Maar wel altijd met vriendinnen en geen vervelende dingen hoor. Maar gewoon zo leuk, ook veel gedoetjes en liefdesverdriet en keihard blokken en scriptie maar ook zoveel geleerd gezien. En echt wat @Trees zegt zo leuk met je vriendinnen en vrienden. Uiteraard ga ik nu ook nog wel eens op stap maar niet meer zo gek, heb een gezin, kinderen, ik ben moe vaak 😜 De wereld ligt dan nog zo open ofzo.
@Zonnebloem het lijkt mij minder leuk nu. Alles filmen, niet kwijt kunnen “raken” (iedereen weet altijd waar je bent) en er zijn sowieso minder kroegen en discotheken. En ze lijken ook meer alleen te zijn maar op afstand (online?) samen? Wij waren altijd samen. Samen koken, series kijken etc etc. Maar goed hoeft niet perse erg te zijn maar anders?
En nee haha. Dan had ik sommige dingen echt niet gedaan. Maar alleen al dat ik altijd topless op het strand lag! Zou ik ook niet meer doen…