Hopsatee dit soort verhalen lezen van anderen geeft altijd zoveel nostalgie! Alsof je het weer bijna kan aanraken.
Mijn glimlach verschijnt alleen al door de gedachten dat je in de avond voor het uitgaan naar elkaar toe gaat en met precisie een outfit uitkiest en uitleent aan elkaar. De laatste trein nemen naar een andere stad en die dan net helemaal aangeschoten haalt, om je om 06.30 weer op het station terug bent (dronken) en de rest van de mensen helemaal strak in pak ziet rondlopen op weg naar hun werk. 😆 Ik ben wel eens op Utrecht centraal gaan zitten en opeens bedacht ik mij dat ik er waarschijnlijk niet he-le-maal top fris bij zat.
Wij hebben het best wel eens voor elkaar gekregen dat de kroeg na sluitingstijd nog voor ons open bleef. Het waren geweldige jaren. Niks was te gek. We hebben zoals jouw ook nooit vervelende ervaringen gehad.
Het lijkt mij nu ook minder leuk, mensen filmen alles en daardoor voelt het alsof er altijd een rem op moet. De andere kant is dat ik denk dat de generatie na ons dit misschien wel heel anders ervaart ze hebben ook geen vergelijkingsmateriaal.