Pimpelmeesje Het lijkt mij ook zo onwaarschijnlijk dat school zegt "we halen deze compleet uit elkaar"
Dit heeft juf zelf tegen mij gezegd op het 10-minutengesprek. En ouders zagen dat inderdaad als steuntje in de rug om dat zelf ook te doen.
Ik ben zeker aanspreekbaar op Dafnes gedrag, ik heb nog nooit gezegd: dat doet ze niet. Ik weet ook wel hoe ze is. Buuf vertelde dat zij in februari dus te horen kregen dat juf het beter zou gaan observeren hoe het loopt tussen die 2. Buuf heeft dus net voor de vakantie erkenning gekregen dat het niet gaat. Wij wisten nergens van. Ook dat de ib-er ineens in beeld is, wij wisten nergens van. D heeft dus ook geen goede begeleiding gehad. Die worden dan tijdens pauzes op het schoolplein losgelaten met half toezicht van niet hun eigen juffen. De laatste week van school, dus na het 10-minmutengesprek, was die begeleiding er wel, en liep het prima. Ik vind het dus echt nalatig van school. Buuf vertelde dat juf zei dat ze verwacht van 10-jarigen dat ze dat wel moeten kunnen. Nou, die van mij dus blijkbaar niet. Dan laat je dat toch niet maandenlang doorgaan?
En ik snap dat het voor de buren lastig kon zijn om mij aan te spreken, maar als het gedrag van je kind zo heftig is, door mijn dochter, dan laat je dat contact niet doorgaan, dan geef je geen toestemming voor samen in een hut.
Ik ben er echt boos over, en ook verdrietig voor mn kind, die ze zo hebben laten aanmodderen. Ondanks haar gedrag, is ze nu welk echt onnodig hard de dupe.
Ik ben benieuwd naar gesprek met school, ik kan mn boosheid wel onder controle houden, mijn verdriet en frustraties niet. Ik kan er amper over praten zonder t huilen. Gelukkig gaat vriend dan mee. Die was niet bij het 10-minutengesprek en gesprek met de buren helaas.
als dit in groep 4 of 5 was gebeurd, had ik een andere school gezocht, nu met nog maar 2 jaar niet. Ze verzuimen dus al jaren om dit goed op te pakken.