Trees Ik bel dus bewust niet als ze mogelijk aan het fietsen is.
Ze neemt niet op als ze op de fiets zit! Maar dan ziet ze wel dat ik gebeld heb en belt ze terug zodra ze afstapt, dus dat is vrijwel nooit langer dan 20 minuten wachten. Maar ik moet ook zeggen, ze is eigenlijk nooit te laat. 1 keer gebeurt, toen stond ze iets te lang te knuffelen met vriendje toen ze haar fiets in de schuur zette, dus toen was ze al thuis maar had ik het gewoon niet gezien 🤣
Ik heb me een keer echt zorgen gemaakt, I dacht dat ze me had me geappt dat ze naar de Mac ging, maar dat bericht werd nooit verzonden omdat haar telefoon uitviel. Dat had ze niet door, dus ik wist van niks, telefoon stond uit in haar tas en mevrouw kwam 2 uur later thuis, compleet verbaasd waarom ik in paniek was 🙈
Trees maar dat komt inderdaad door bepaalde subs die ik volg
Dat bedacht ik me later ook, het zijn inderdaad echt specifieke subs als nothowgirlswork, dus ik zoek het dan nog bewust zelf op ook 🤓
Maar ik heb zelf ook wel een zero tolerance beleid op social media wanneer het gaat om bepaald soort gedrag. Gisteren nog een kennis/buurvrouw verwijderd omdat ze iets racistisch postte, dat soort shit wil ik gewoon niet in mijn timeline hebben. Dat zal ongetwijfeld nog wel een staartje gaan krijgen, maar goed..
In die zin ben ik er ook wel bewust bezig met de controle houden over mijn social media, ik heb veel pagina's geblokkeerd en ben echt heel selectief in wat ik toelaat, en dat leer ik de kinderen ook aan. Social media moet ook wel sociaal en leuk zijn, geen stress veroorzaken.
Sevenof9 ik heb werkelijk geen idee meer hoe ze daar terecht is gekomen, via een vriendinnetje volgens mij?