June Ik lees meer omdat ik minder op mijn telefoon wil zitten. Maar nu zijn mijn boeken zo leuk dat ik nog steeds te laat naar bed ga. 😇🤭
Nescio June heel herkenbaar, ik lees dus ook altijd in bed maar als het te spannend/leuk is, kan ik gewoon niet stoppen 😄
Meca June Lovely83 Ik lees dus ook in bed maar dit helpt mij niet met wegleggen 🤭 soms leg ik hem weg en omdat ik dan niet kan slapen, pak ik hem er weer bij.
Bloem Rietjesbeker Zonnebloem Dank jullie wel. Het gesprek ging goed. Lekker ontspannen. Of ik door ben zal vooral liggen aan wie er nog meer gesolliciteerd hebben en of ik in het team pas. En dat ligt buiten mij.
Nescio Bloem klinkt goed! Nu ligt het inderdaad buiten je controle, maar fijn dat het allemaal ontspannen was. Dat is toch al een opsteker.
Zonnebloem Bloem dit heb je toch maar mooi gedaan ondanks alle omstandigheden. Bewonderenswaardig van je!👍🏻
Meca June Haha ja herkenbaar! En inderdaad als het einde in zicht is, slaap ik echt veel te laat pas. Ik heb geen klok bij mijn bed dus ik zie niet hoe laat ik het maak gelukkig 😅
Lovely83 June als ik een boek bijna uit heb val ik inderdaad ook niet eerder in slaap dan dat ik hem uit heb. 🤣🙈
Huggybird Aaaaah wij kregen vandaag dit mailtje in Magister van één van de docenten die met T naar Parijs is geweest.
Pimpelmeesje Trees dat ging hier net even mis toen ik m'n wijnglas neer wilde zetten zonder te stoppen met lezen..