Bijna alles al opgeruimd vd vakantie. Alleen de kleding nog niet en ik heb nog steeds het bandje vd camping om mijn pols zitten. Want knippen met links is onmogelijk
Maar nog 2 dagen vrij dus nog alle tijd voor.
Koffiepraat! ☕️ Deel 2
Huggybird (Klinkt wel cool met drie grote stoere mannen…
)
Er zat ook een vrouwelijke Viking tussen, maar deze was stoerder en gespierder dan de bebaarde mannelijke Vikingen .
June Kunnen we nog sponsoren?
Super tof, maar ze heeft het streefbedrag gehaald. 6000 euro voor een stichting specifiek voor jongvolwassenen met kanker en ze is sinds kort nu zelf ook helemaal schoon (ze had acute leukemie). Dubbel feest!
Ik heb het gehaald en ik hoefde ook niet alles te doen. Ik heb de de punten binnen gehaald voor het puzzelen. Ook een zware inspanning .
Net de slaapkamer van de kinderen opgeruimd. Dat was hard nodig. Er gaat ook een hoop speelgoed waar ze niets meer mee doen naar de berging beneden. Als ze er vervolgens niet meer om vragen dan gaat het naar de kringloop.
Ga vanmiddag nog vragen of alles van paw patrol weg mag, want daar is nu ook de jongste geen fan meer van.
Nu even rust en straks nog de woonkamer en keuken. Kan ik morgen weer opgeruimd aan het werk!
Wat voor nasty virus gaat er nu weer rond? Oudste hoge koorts en hoofdpijn en houdt niks binnen. Ik moet hem zelfs naar bed tillen
Dochter is voor het eerst ook op woensdag naar school (dan is groep 1 vrij), dus ik ben vanochtend alleen met zoon-van-drie. Wat is dat rustig! Ik heb de derde was in de machine, brood is gehaald, wc schoon, ik heb thee gedronken en het is nog maar 10 uur!
Rietjesbeker oh ik merk het gelijk als er 1 niet is. En als ik alleen met 1 kind ben is het gewoon chillen
[verwijderd] haha komt zelden voor 0 kinderen (nou ja als ik werk natuurlijk wel )
[verwijderd] ik heb nu Walhalla
1 kind is geen kind gaat ook niet altijd op hoor! Die van mij telde toen ze klein was voor 3. Inmiddels is het makkelijker.
- Bijgewerkt
Liekje81 ik wilde net zeggen, ik geloof dat wij daar beide een andere ervaring mee hebben.
- Bijgewerkt
Liekje81 Nou mijn tweede telt ook voor 3 Misschien dat het daarom zo relaxed is als er 1 niet is. Heb ik er 2 in plaats van 5
Grapje natuurlijk. 1 kind is ook gewoon hard werken. Tenminste, ik vond dat wel gewoon toen ik 1 kind had. Alleen geeft veel kinderen blijkbaar gewenning en als er 1 weg is lijkt het dan ineens vakantie (meestal door de dynamiek tussen de kinderen zelf)
Weet niet in welk topic ik het had gehad over dat vriend zn operatie 3 maanden naar achteren was geplaatst, maar goed. Gesproken met endocrinoloog, die had gesproken met chirurg. Lastig, lastig, want nee wij hebben geen invloed op de planning (?) Er moest maar contact opgenomen worden met de planning. Nee, dat was zo'n succes de laatste keer... die vrouw kon er ook niks aan doen zei ze toen. Nou ja, toch maar weer gebeld. Nu een ander aan de telefoon. Superlief mens! Situatie uitgelegd en hij staat er weer op voor november/december en ze belt 6 november met de datum. Dat is een extra service, want normaal krijg je een week van tevoren een belletje met dat je volgende week aan de beurt bent. Maar ze zei dat ze dan de datum al wel wist. Zo fijn!!