June Wij hebben gordijnen uitgezocht. Mijn man is zomaar akkoord gegaan met oud roze gordijnen. Beneden en boven in de slaapkamer 😊
Kyra73 Ik heb vanmorgen een bakfiets opgehaald. Elektrisch, met zitjes, gordels, regenhoes en regenhuif en voor een hele mooie prijs. Kan ik mooi met de gastkindjes gaan fietsen 🥰 Ik moet alleen even oefenen, want het stuurt wel even anders 🙈😂
June Tantetil dat zal nog wel een paar weken duren. We moeten ook nog nieuw behang voor de slaapkamer uitzoeken. Wat er nu opzit vind ik erg lelijk.
Marshmallow Ik heb het gevoel dat het ijzer slikken al een beetje helpt. Ik ben iig niet meer zo kapot moe elke dag. Ijzerrijk eten doe ik eigenlijk al best veel, maar ik probeer het nu zo te eten dat ik het niet met zuivel combineer. Niet altijd te doen trouwens . Even navragen.bij de huisarts wanneer ik het beste weer kan laten bloedprikken. Of er wel echt verbetering is.
Aurora Zoon is vorige week ziek geweest en begin van deze week en heeft nu het idee dat naar school gaan optioneel is 🤨
Marshmallow Ik ging net mijn laptop van het werk omwisselen, moest ik inloggen daar en ik kwam niet meer op het ww. Dus nu moet ik morgen weer naar die locatie 🤦🏻♀️
Marshmallow Lovely83 nee valt mee maar ben toch wel 1 uur bezig in totaal. Ik had ook net dinsdag mijn ww aangepast. Ik had gewoon moeten wachten.
Marshmallow Ik weet niet meer wat ik het had gedeeld maar ik heb idd extra sterke nodig in het donker. Het gaat maar om een halfje. Dus ik heb straks een bril voor in de auto 😆
Vulpen Marshmallow Bij mij zeiden ze dat nachtblindheid niet te testen is en dat als je slecht ziet in het donker meestal je sterkte niet meer goed is 🤔