Rietjesbeker Ik heb volgende week een dag vrij genomen en meteen een afspraak gemaakt bij de kapper. En nu kijk ik echt uit naar mijn dag vrij!
Rietjesbeker Onze hond lijkt wel een infarct ofzo te hebben gehad. Ze wiebelt op haar poten, bleek tandvlees, reageert niet zoals normaal... Zometeen naar de noodarts, hopelijk valt het mee... Ik maak me echt zorgen
Rietjesbeker Trees het lijkt volgens de dierenarts vooral op een probleem in haar maag-darm kanaal. Tandvlees was wel bleek eerst (trok toen we daar waren weer bij), waarschijnlijk van de pijn. Ze heeft nu een injectie voor haar maag gehad, geen gewone pijnstiller want dat kan de klachten juist verergeren. Morgen weer voor controle en ze mag vannacht bij ons op de kamer slapen.
Huggybird Rietjesbeker ach wat zielig en naar…. Hopelijk knapt ze snel weer op en valt het allemaal mee 🍀
Rietjesbeker Trees goed. Ze lag op een gegeven moment ENORM te snurken 🤭, deed vanochtend ook weer normaal qua gedrag. Maar ik weet nog niet of dat is omdat de spuit nog werkt (werkt 24 uur), of omdat wat het ook was voorbij is.
Trees Rietjesbeker fijn dat het niet slechter is geworden en hopelijk blijft het ook verbeteren als de spuit uitgewerkt is.
Rietjesbeker Het is toch niet in orde met ons hondje. Het bloedbeeld klopt niet, dus ze krijgt nu een echo. Ik ben met de kinderen naar huis gegaan, we halen maar even een patatje. Man is nog bij de dierenarts
Rietjesbeker Rietjesbeker vermoeden nu leverkanker... Eerst maken ze fotos, maar als dat zo is, gaat het over pijnbestrijding en weken. Ik wil haar nog helemaal niet kwijt 😢
Trees Rietjesbeker ach nee wat afschuwelijk! Ik hoop echt dat het toch iets onschuldigs is. Heel veel sterkte ❤️
Huggybird Rietjesbeker oh nee 😱😢 dat zou vreselijk zijn! Hopelijk hebben ze het mis en blijkt het iets anders te zijn 🍀
Rietjesbeker Trees op de echo leek haar lever (of de milt) enorm vergroot. Ik raak mijn hoop een beetje kwijt
Trees Rietjesbeker Wij hadden hetzelfde met pepper (verdikking in de blaas, wees op een tumor). We hadden ongelooflijk veel mazzel dat het gewoon een soort natuurlijke verdikking was (ze weten het nog steeds niet precies). Ik weet dat de kans heel klein is dat het onschuldig is, maar ik hoop het toch zo voor jullie en het arme hondenbeest. Hoe oud is ze?