Hopsatee Zonnebloem zeker! Wel een investering maar was het echt waard. Ik had hem met een Black friday korting…https://www.shoefresh.eu/products/shoefresh-opod-white
Hopsatee Trees haha. Die ex was mijn allereerste liefde en ik ben door hem ontmaagd. Dus daar moet ik soms nog wel aan denken als ik hem zie 😆😆 Maar niet altijd hoor 😜
Hopsatee iMoeder ik wil ook zeker niet zeggen dat iedereen maar mega knap ouder moet worden hoor 😆 maar sommige exen waren vroeger nogal vol van zichzelf en nu denk je dan..okeeeee😆
Honkeytonk Zonnebloem 30 min voor de meeste , maar toen de oudste laatst met zn schoenen door het water had gebanjerd en ik ze uit gespoeld had, duurde het zeker wel 3x 30 min. 🤣 En ik doe alles erop, laarzen, schoenen, tassen.
Hopsatee Zonnebloem Je hebt ook goedkopere versies hoor! Maar ik heb toen eeuwig recensies zitten lezen en kwam tot de conclusie dat deze toch het beste was en ik hem er dan met 3x (man en boys) voetballende mannen er wel zo uit had. En dat is ook zo. Ben er erg blij mee. Hij was 119 bij mij. Ik heb ook van die goedkope van 29 euro gehad van decathlon maar die werkten totaal niet en een vriendin van mij had die van de action maar die werkte ook niet. Ik heb toen wel lang getwijfeld tussen die ik nu heb en deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/shoedry-ozone-schoenendroger-schoenverfrisser/9200000126155591/ Nu in de aanbieding en ook goed recensies.
Bob_Ross @Zonnebloem wij hebben hem ook net gekocht. We gooien nu elke 5 maanden de schoenen van zoon weg ivm erge zweetvoeten en geur. We hopen hiermee toch wel wat schoenen te besparen. Ik maak me overigens ook wel zorgen om de lijm.
Huggybird Hopsatee oh jee wat heftig! Hoe oud zijn de meisjes? Je schrikt je kapot als je je kinderen ziet vallen 😳😢 Begrijpelijk dat je van slag bent, je bedenkt gewoon ‘wat als het mijn kinderen overkomt’ Gelukkig komt het goed met ze, maar de schrik zal er bij de kinderen ook goed inzitten denk ik.
Nescio Hopsatee wat afschuwelijk zeg. Echt een nachtmerrie. Hoe is dit kunnen gebeuren? Zo'n valraam, of waren ze aan het spelen? Veel sterkte voor je vriendin en voor jou, snap heel goed dat je van slag bent.
Huggybird Hopsatee wat fijn dat jij er zo voor haar bent. Nu is twee uur rijden van elkaar best ver denk ik. Hopelijk komt het allemaal goed met beide meisjes en hun moeder. 🍀 🙏🏼
Vulpen Hopsatee Wat ontzettend heftig zeg 🙁 Ik zou regelmatig even appen en geen antwoord verwachten, ze zal wel druk zijn nu.
Ansji Hopsatee Vreselijk, wat een nachtmerrie! Ik hoop dat ze snel herstellen en dat ze het op den duur ook emotioneel goed kunnen verwerken allemaal.
Trees Hopsatee wat ontzettend heftig zeg. Alleen van de gedachte, krijg ik al de bibbers. Moet voor haar echt een nachtmerrie zijn. Fijn dat je er voor haar kan zijn en heel veel sterkte gewenst.