Toch6 ja dat hoop ik ook. Het schijnt van wat ik begrepen heb wel 2 weken te duren voordat je je wat beter voelt. Is wel sneller dan 3 tot 6 maanden😅

Zonnebloem beter! Fijn dat er meer opties zijn (maar had niemand dat eerder kunnen bedenken?). Ik hoop iig dat dit voor je gaat werken 🤞🏻

Trees het ging nu via de neuroloog, huisarts, internist. Ik denk -is een aanname- dat de neuroloog erg duidelijk is geweest. Nu kon alles wel en met spoed.

Zonnebloem je loopt hier volgens mij al zolang mee rond en pas als iemand een keer duidelijk is, kan er wel van alles. Waarschijnlijk klinken hier mijn eigen frustraties doorheen, maar ik vind er wat van dat ze je zolang hiermee hebben laten aanmodderen. Het is super dat er nu wat gebeurt, maar het was voor jou fijn geweest als het eerder was geweest. Ik hoop gewoon dat dit gaat helpen en je een stuk beter gaat voelen .

Ik werd vanmorgen wakker met een gevoel van: vandaag is de belangrijkste dag van de rest van mijn leven.
        Heel vreemd, maar ook niet bepaald hoopvol. Want mijn plannen voor vandaag bestaan uit wat pakketjes wegbrengen, boodschappen doen, een was, stofzuigen en de wc schoonmaken. Wat gaat dat zeggen over de rest van mijn leven? 🤔

Huggybird een bruidegom? 🤔
          Ik wil nog trouwen. Maar als vandaag belangrijker is dan mijn toekomstige bruiloft, betekent dat dan dat ik nooit ga trouwen? Of dat ik onderweg naar het postnl punt ontvoerd wordt door aliens? Of hoe moet ik dat zien? Hoeveel levensveranderende dingen kan je meemaken met een stofzuiger? Die niet leiden tot electrocutie bedoel ik dan? Ik heb zo veel vragen..
          Mijn hoogtepunt van vandaag zou zijn dat ik verder kon met de hungergames als ik mijn to do list af had, maar no pressure 🤣🤣

June ik wil eerst mijn geld terug van die andere, en volgens de regels van het herroepingsrecht en alle algemene voorwaarden zal ik toch echt de 14 dagen moeten afwachten. En dan gaat het om wanneer de ondernemer bevestigd de retourzending te hebben ontvangen, of wanneer ik bewijs aanlever van retourzending, afhankelijk van wat eerder plaatsvind 😂

Maar los daarvan, ik ben gisteren al in de stad geweest en ga misschien morgen nog even, en gezien de chaos van deze week loop ik achter in mijn huishouden. Dus dat ga ik zo snel mogelijk doen, ook voor het geval ik Hugh Jackman tegen ga komen bij de Bruna straks. Dan kan ik hem veilig mee naar huis nemen. Misschien moet ik bed verschonen ook maar even toevoegen aan mijn to do list 🤣

Trees ja nu 8 jaar, waarvan 2 jaar bij een andere huisarts. Je hebt gelijk hoor mijn man vind mij trouwens te lief en meegaand, dat zal natuurlijk helemaal niet hebben bijgedragen aan de lengte van het probleem. 🤪
            Jouw frustraties vind ik legitiem ik denk dat de zorg in bepaalde opzichten assertiever moet zijn en dat signalen vanuit patiënt naar hulpverlener beter horen opgepakt te worden.

CrazyCatLady Nou, Hugh Jackman moet maar appen, want de enige die ik tegenkwam was de buurvrouw die haar hond uit aan het laten was. En meer dan een hoi hebben we niet uitgewisseld 😅

Maar, wel heel mijn to do list afgevinkt en de rest van de dag vrij om te lezen op het balkon. Belangrijkste dag van mijn leven? We zullen zien. Maar sowieso een fijne!

4 dagen later

D zn school is verhuisd en zit nu vlakbij mijn vo-school van vroeger. Vanavond mentorgesprek.

D, waarom zit je school niet dichter bij de Mac, nou kunnen we geen ijsje halen.

• oh maar dat kan ook bij - naam cafetaria -

😵 oke, die heeft de afgelopen 20 jaar blijkbaar genoeg scholieren over de vloer gehad want wij gingen daar ook heen 🤣😅

En D zn reactie op mijn reactie "hoe weet jij dat nou weer waar die zit🙄" Euhm geeeeeeen idee🤣🤭