L lijkt zo lief he, maar ze heeft toch ook wel mijn karakter 😅 Vanmorgen kreeg ze berichtje van klasgenootje uit het dorp of ze gebracht werden (ook bff). Want dan konden ze vanmiddag wel mee terug rijden. Beetje heen en weer berichten. Dat meisje stuurt vooral spraakberichten en L zat in de keuken bij mij. Hoor ik ineens "ja jouw moeder heeft toch geen kleintjes thuis dus die kan wel rijden". Nooouuu toen was het bij mij gelijk een dikke NEE. Dat er geen kleintje rondloopt wil niet zeggen dat ik niks anders heb of wil. Nou vond L fietsen zelf geen probleem dus die deed er niet moeilijk over en was het met me eens dat het tegenover D gemeen is die wel gewoon moet fietsen.
Stuurt L op gegeven moment naar dat meisje: Mijn moeder brengt mij en R wel maar jij mag niet mee omdat je zegt dat ze niks te doen heeft.
😅 🫣
Bedacht me vlak er na dat ik inderdaad wel kon brengen, moet straks toch weg en of ik via a of via b rijdt maakt qua tijd niet uit. En hun zouden dan mooi op tijd op school zijn en ik op tijd op mn afspraak. Maar door zo'n uitspraak dat ik toch niks te doen heb want geen kleintje thuis schiet mij wel verkeerd. En aangezien L fietsen niet erg vindt is zij gewoon op de fiets gegaan. Maar de reactie van L was wel een "oh je lijkt wel op mij 😅 "