Hopsatee
Ja same. Ik heb krullen en om dat een beetje toonbaar te houden kost ook een godsvermogen. Leave in, krullen crème, gel. En dan alle haarmaskers, olie etc. En ik slaap ‘s nachts ook met een zijden ding op. Anders nog meer pluis. Ik vind het ook qua tijd echt heel irritant. Ik was m’n haar 1 keer per week. En dan ben ik inclusief alle spullen er in doen, zo anderhalf uur kwijt. Daarna duurt het een eeuwigheid voordat het droog is.
Nescio
Ja hier ook hoor. Als ik zelf naar de kapper ga ben ik zo tegen of over de €200 kwijt. Voor highlights dus dat is oplichten en toner, en knippen. En dan zit ik er ook uren. Ik vind het altijd zonde van m’n tijd dus ga maar 2 x per jaar. Dat begint alleen een beetje weinig te worden omdat ik aan de voorkant steeds grijzer begin te worden nu. 😅
Gelukkig is het voor m’n kinderen veel goedkoper. Die gaan naar de Turkse kapsalon bij ons in de buurt. Dat is tussen de 12-15 euro.
Alleen dochter gaat naar een andere kapper (voor krullen ook), dat is rond de 37 geloof ik voor knippen en uitdunnen.