Huggybird Dat is wel triest zeg, zeker omdat jullie het altijd doen plus het gras/zijn gras!

Huggybird Ik zou het gewoon niet meer doen. Is ook nog eens goed voor de biodiversiteit en het klimaat en zo.

Vulpen ook een idee, maar wij komen er iedere dag door. Normaal groeit er alleen onkruid aan de zijkanten maar omdat we er drie weken niet door gekomen zijn is het best hoog. Maar we kunnen ook alleen langs de kant van de buurman nu 😂
      Verder hebben we voor en achter vooral tuin en gras, en zelfs een stukje ‘nectar kroeg’ in de voortuin. We konden gratis een doos plantjes en bolletjes afhalen bij de gemeente helemaal goed voor de bijtjes en andere insecten, gewoon planten en poten en laten groeien 👍 allemaal leuke bloemetjes hebben we nu 😍 en het wemelt van de insecten 🥳

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Hopsatee En een dame die gewoon mijn 6 jarige optilde en verplaatste. Vond ik wat raar. Kan best dat hij in de weg stond maar ik stond ook juist met hem te praten dat hij terug moest lopen en niet zo. Hij was ook helemaal van slag ervan 🙃

Ik vind dit eigenlijk veel vreemder. Waarom zou je zoiets doen? Je kan toch gewoon vragen: 'Hé, kun je even opzij gaan?' als je er langs wil? Ik zou denk ik ook behoorlijk nijdig worden als iemand zomaar mijn kind op zou tillen. Ik ben er vrij zeker van dat mijn kinderen daar ook enorm overstuur door zouden raken...

Ik zweet terwijl ik stil zit. Het is ook wel erg benauwd vandaag.

Ik ben ik de vakantie twee kilo afgevallen. Elke dag croissant gegeten, camembert, regelmatig een ijsje, drankje op een terras, uit eten... Ik was er eigenlijk van overtuigd dat ik was aangekomen. Waarom lukt me dat thuis nou niet zo makkelijk!? 😝

Rietjesbeker ik ben inmiddels ook bijna 2 kilo lichter dan voor de vakantie op mijn chocolade en chipsdieet nu ik al het vocht kwijt ben. Mij hoor je ook niet klagen 😊. Normaal kom ik altijd aan.

Elsie89 ja dit. Ik beweeg elke dag zoveel meer dan thuis. En in verhouding eet ik ook nog eens minder, want ik eet veel minder als het warm is.

Elsie89 ik denk ook dat dat het is. De camping was ook echt wel heuvel-op-heuvel-af en dat dan meerdere keren per dag helpt vast mee

Mijn jongste is erg lang voor haar leeftijd. Ze is 25 cm groter dan gemiddeld en torent boven iedereen uit. Ik mocht vandaag mee naar binnen op school. Ze hangt haar tas op en ik denk nog, jemig ze is echt groot! Kom ik binnen…

Zit ze aan een mini tafeltje en een hele kleine stoel! Ze zit helemaal klem tussen stoel en tafel! Nou dat kan toch niet? Nee zegt dochter er zijn geen andere tafels en stoelen meer… nou pardon? Ik heb er nu niets van gezegd, even met man over hebben en volgende week hebben we een gesprek. Agendapunt 1

Puzzelstukje
            Nou ja, dat kan toch niet. Ze horen gewoon voor elk kind en goede stoel een tafel te hebben. Straks krijgt ze nog rugklachten hierdoor.

Mamabeertje ja zeker want het zijn stoelen met een voetensteuntje en ze kan haar voeten alleen een beetje normaal neerzetten als ze met haar rug gek zit. Dat is echt niet goed voor haar lijf.

Toch6 geen idee. Ze zit in dezelfde klas bij dezelfde juf… maar ik geef het nog even. Misschien als ze na een week gesetteld zijn dat het anders is. Nu zitten ze ook elke dag even naast iemand anders. Om kennis te maken.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.