iMoeder Ik zou je overigens in jouw geval aanraden om zo snel mogelijk een rijbewijs te halen
Ik zal morgen een oudejaarslot kopen 😉
Serieus, ik snap het advies, maar dat is wel vreselijk onrealistisch natuurlijk met mijn inkomen.
Boodschappen vind ik geen probleem meer. Na de training/therapie/whatever (eigenlijk overal waar ik heen ga 😅) stap ik recht voor de deur voor de Albert heijn uit, dus die 10 minuten extra onderweg naar huis doen me niks meer.
Op basis van de parkeersituatie zowel daar, als voor mijn flat, wil je niet weten hoeveel stress ik mezelf bespaar door geen rijbewijs te hebben 😉
Het gaat meer om de overige uren van de week.
Als ik bijvoorbeeld op maandagochtend training heb gehad, maandagmiddag een oudergesprek, ondertussen een kind wat hulp nodig heeft met huiswerk, en mijn huishouden, ben ik op dinsdag gewoon niks waard. Ik kan me nu nog niet indenken dat ik dan weer fris en fruitig op kantoor ga zitten en kan nadenken. Ik had gehoopt dat het zou wennen door het op te bouwen met die training, en ik erin zou gaan groeien door in die flow te komen, maar dat viel in de praktijk echt nog vies tegen.