Trees herkenbaar, nu lukt logeren hier wel 'gewoon'. Daar is ze doorheen. Vakanties gaan nu ook wel beter. Maar dan zijn wij er natuurlijk bij. Ze appt ons heel vaak en is een gevoelig meisje. Dat is meer waar ik mij zorgen om maak. Maar ik denk dat het echt een goede les voor haar is.
Fijn dat het met jouw dochter daarna ook beter ging. Fijn dat ze er dan doorheen is en ziet hoe het ook kan, en het vooral zo voelt!
Sevenof9 ik neem ook aan dat er goed voor haar gezorgd wordt. Ik ben erg blij met de school waar ze zit. Ze doen dit met Zweden omdat het GO onderwijs daar vandaan komt. Ik vind dat wat jij beschrijft idd het ding, niet alles is leuk, en dat vind ik dan weer spannend. Ze is zo'n stresskipje. Maar wel een goede les dan denk ik.
Bloem 12! heftig! Ik ging in de 3e naar Parijs, niet als uitwisseling maar als excursie en ik vond t vreselijk. Zo'n uitwisseling is ook echt mijn ergste nachtmerrie. Zou het zelf niet willen als ik geld toekrijg. Maar wil er wel open voor staan voor als zij het wil, en haar die kans gunnen.