Ik verbaas me erover dat ik eind september een huis heb geaccepteerd, 16 oktober de sleutels heb ontvangen en zaterdag 18 oktober in één keer ben oververhuisd… En nu nog alles uitpakken, inruimen, kasten opbouwen en dat alles terwijl ik maar beperkt vrij ben. Dit had ook niet gelukt zonder de hulp van mijn ex schoonfamilie en mijn ex en zijn vrouw. Die hebben waanzinnig geholpen met de verhuizing! En helpen nog steeds omdat het oude huis komende week met wat verbeter punten opgeleverd moet worden.
Ik vond het een grote stap om te verhuizen naar dit huis, maar tot nu toe voelt het huis goed en comfortabel. Het is een andere manier van wonen zo dicht bij een binnenstad, alles is dichtbij en toch is deze straat rustig. Het is hier gek genoeg rustiger dan waar ik eerst woonde.
Wat wel echt wennen wordt is dat de natuur wat verder weg is. Ik liep vanuit mijn oude huis in nog geen 10 minuten naar de heide en de bossen. Nu zal ik daarvoor de fiets moeten pakken. Maar dan kost het eigenlijk nog steeds maar een kwartiertje fietsen. Mijn tuin is wel een klein paradijsje, er staan veel mooie planten en bloemen in.
Deze stond van de week nog in bloei: