Trees keuken en een nieuwe vloer.
En de huidige keuken slopen, dus ook alles in de kastjes inpakken, iets zien te regelen voor het witgoed etc etc..
Ik heb echt geen idee hoe ik het moet doen. Op dit moment heb ik nog niet eens de tijd om naar een vloerzaak te gaan om te kijken wat ik uberhaupt wil.
Ik loop inmiddels al 1,5 week rond met een: hoe dóen werkende mensen dit in vredesnaam??
Want het is niet alleen de vermoeidheid van het traject, maar ook het volledig opnieuw plannen van alle andere dingen. Alleen vannochtend al: adhd-training van H, administratie, was wegwerken, huishouden. Ik zit nu te wachten op een melding van postnl zodat ik een pakketje kan halen, boodschappen doen, en dan ga ik vanmiddag eten maken om de vriezer vol te stampen. Dat verspreid ik normaal gesproken over 2 dagen 🤣
Het zijn alle 100.000 dingen tussendoor, de piercing checkup van H, de tandarts, even iets ophalen in Zuid, cesartherapie, oudercontactdag van 2 scholen, waar laat iedereen dat soort afspraken als je fulltime werkt?
Want mijn weekenden zitten inmiddels ook vol, zaterdag is illustrada, we vieren kerst dit jaar in september, er komt weer een dagje efteling aan.. dat is al lastig plannen omdat H werkt, haar vriendje wil zien en naar haar vader moet, en ondertussen loopt de bieb me te spammen dat mijn reservering klaar ligt, maar ik heb de krant van zaterdag nog niet eens kunnen lezen!! 😭
Echt... hoe???
Ik denk dat ik dat even het lastigste vind. Vermoeidheid en overprikkeling ken ik wel, dat gaat weer over, maar het complete gebrek aan mogelijkheden om mezelf te kunnen klonen 😬