Sevenof9 Ik ben vandaag begonnen met zwangerschapsyoga, dat wordt hier gratis aangeboden in het ziekenhuis! Vind ik echt heel goed, en het was een fijne les al verstond ik er maar de helft van. Misschien ontmoet ik er ook nog wel leuke mensenπ€
Sevenof9 Nou vooruit nog eentje dan: ik heb een zorgverzekering! Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met zoiets maar nu kan ik weer met een gerust hart mijn been breken.
Trees Sevenof9 maar nu kan ik weer met een gerust hart mijn been breken. Doe toch maar niet π€£ Fijn dat het geregeld is!
Huggybird Sevenof9 je mag ook gerust blij zijn en je been heel laten hoor π±π Fijn dat het geregeld is!
Sevenof9 Hopsatee Ja inderdaad. Mijn moeder was ook wel een beetje over de zeik 'wat jou als je een miskraam krijgt en je moet naar het ziekenhuis?!'. Daar had ze ook wel gelijk in natuurlijk maarja dat veranderde de situatie niet.
Marshmallow Mijn moeder was erg blij en verrast door de cadeaus en het boek dat ze heeft gekregen afgelopen zaterdag. We kwamen aan en ze kreeg een bosje tulpen van de kinderen. Bij binnenkomst ging ik nog even terug naar de auto en kwam ik terug met een mand vol met cadeaus. Haar reactie was zo leuk. Erg blij met alle cadeaus en ook verbaasd dat ik aan zoveel mensen heb gevraagd om wat te schrijven over haar π