Vulpen Hopsatee Nee dat is het enige nadeel van beide parken tov aelderholt: geen glijbaan in het zwembad (alleen zoβn kleintje) Als je het mijn kinderen (en mij) vraagt: wel een doorslaggevend nadeel π Ze zijn enorm fan van de glijbaan en binnenspeeltuin daar. Voor de meivakantie vind ik Coldenhove helaas net wat te duur, dus dan heb je weer minder aan de buitenspeeltuinen... Die pizzaria is wel een pre ja!
Hopsatee Vulpen Ja maar als je voor de glijbaan gaat vallen rabbit Hill en Coldenhove beide af. Dan zou ik Land van Bartje doen. En de binnenspeeltuinen zijn alledrie echt wel gelijkwaardig dus daar hoef je het niet voor te laten!
Vulpen Hopsatee De kleintjes van m'n zus hebben nog niets aan een glijbaan (mijn jongste ging daar al wel met 3 jaar vanaf, maar 100% zeker dat het zoontje van m'n zus dat niet durft) en we willen dus niet zo ver. Drenthe is vanuit mijn moeder superver rijden, dus we willen liever op De Veluwe π Vandaar dat ik nu naar De Heideheuvel nog aan het kijken was...
Hopsatee Vulpen Heideheuvel is vlakbij Coldenhove die toch? Dan zou ik eerder Coldenhove doen die vond ik leuker! Heideheuvel vond ik niet zo..
Bloem Bad Bentheim van Roompot was ook een fijn park. Dat is net over de grens. Er is een fijn zwembad met gave glijbaan bij net buiten het park (zeer dichtbij). https://www.badepark-bentheim.de/nl/familiebad/
Zonnebloem Totaal niet wat je vroegπ, maar in Limburg bij Landal, daar hebben ze 3 grote glijbanen, 2 kleinere glijbanen, buiten zwembad, golfslagbad, 2 grote buitenspeeltuinen, een soort monkey town, midgetgolf banen en een kinderboerderij.
Vulpen Zonnebloem In Limburg zijn er meerdere, waar was jij? Lijkt me top voor een zomervakantie als jongste ook wat zwemles gehad heeft π Bloem Ja zag ik ook! Ben ik wel zo ongeveer bij m'n moeder op vakantie maar enfin π€£ Je andere suggesties ga ik nog bekijken.
Liekje81 Bloem Vennenbos is echt superleuk idd!! Ook leuke binnenspeeltuin. Diertjes. 1 van onze favorieten. Leuker nog dan Lommerbergen.
Vulpen Hopsatee Maar Coldenhove is qua prijs niet te doen in de meivakantie π Maar duidelijk, thanks!
Bloem Wat trouwens ook een heel fijn park is en vooral ook erg fijne huisjes is Esonstad in Friesland. Veel te doen in de omgeving. Je kunt ook naar de Waddeneilanden bijv. Alleen geen glijbaan in het zwembad en dat is op zich vrij basic. Maar qua prijs kwaliteit echt een prima park.
Vulpen Bloem Tenzij het toch sneeuwt en ik dan niet durf te rijden. 5 dagen sneeuw gemiddeld in februari, 12 dagen nachtvorst, maar we wagen het er maar op π
Vulpen Zijn er hier wel eens mensen in de zomervakantie in Hoog Vaals geweest en hoe was dat? Ik las dat er dan veel gastarbeiders zijn en dat klinkt niet zo leuk, maar de locatie lijkt me top, zo vlak bij BelgiΓ« en Duitsland.
Hopsatee Vulpen ja ik maar wel lang geleden toen de oudste een baby was. Toen was er niks raars aan de hand (en ik was amper op het park)
Vulpen Bob_Ross Maar geen binnenspeeltuin en het zwembad is een regulier, simpel zwembad. Wij hadden ook een wat simpeler zwembad deze vakantie maar dat beviel mij eigenlijk hartstikke goed, vond het wel lekker overzichtelijk zo π Hopsatee Ja ik hoop op wat recentere ervaringen π De glijbaan in Aelderholt is wel heel tof. Mijn kinderen willen het liefst daar weer heen...