Hopsatee Vulpen ja maar ze zijn wel vergelijkbaar hoor. Het is beide wat minder voor echt dreumes klein maar alsnog had L het heel leuk bij Coldenhove. Ik vind hij Coldenhove het restaurant overigens leuker en dat er een dierenweide is. Buitenspeeltuin bij beide erg leuk. Rabbit Hill heeft wel een buitenzwembad. Ik denk niet dat je een verkeerde keuze kan maken.
Hopsatee Vulpen Aelderholt is fantastisch, ik snap dat het niet zΓ³ leuk gaat zijn, maar toch π Ik vind Coldenhove nog leuker dan Aelderholt denk ik π
Vulpen Hopsatee Ja? Hebben ze daar ook zo'n mooie glijbaan dan? Ik ben al wel eens op Coldenhove geweest maar heb er weinig herinneringen aan behalve dat ik heel bezorgd was omdat oudste toen net een koortsstuip gehad had. Ik overweeg nu ook nog De Heideheuvel in de meivakantie...
Hopsatee Vulpen Nee dat is het enige nadeel van beide parken tov aelderholt: geen glijbaan in het zwembad (alleen zoβn kleintje) Maar parken zelf vind ik wel mooier. Buiten speeltuin Coldenhove mooier dan aelderholt Binnenspeeltuin vind ik denk ik aelderholt wel net ietsje mooier. Dan rabbit Hill dan Coldenhove Rabbit Hill heeft toffe dierenvriendjesroute Restaurant Coldenhove is het leukste Zwembad aelderholt is denk ik leuker door glijbaan maar verder hetzelfde Coldenhove heeft weer een leuk kabouterpad Coldenhove heeft leukere andere speeltuinen Rabbit Hill heeft een buitenbad Coldenhove heeft ook nog een leuke pizzeria
Bob_Ross Vulpen De Heideheuvel Wij zitten nu op de Heideheuvel. Enorm leuk park, mooie omgeving, mooie grote buitenspeeltuin. Maar geen binnenspeeltuin en het zwembad is een regulier, simpel zwembad. Geen subtropisch mooi geval. Maar ze hebben een fantastisch atelier waar elke dag geknutseld en gespeeld kan worden. We hebben vandaag een vogelhuisje gemaakt en morgen gaan we een spaarpotje schilderen. (Kost wel wat extra)
Vulpen Hopsatee Nee dat is het enige nadeel van beide parken tov aelderholt: geen glijbaan in het zwembad (alleen zoβn kleintje) Als je het mijn kinderen (en mij) vraagt: wel een doorslaggevend nadeel π Ze zijn enorm fan van de glijbaan en binnenspeeltuin daar. Voor de meivakantie vind ik Coldenhove helaas net wat te duur, dus dan heb je weer minder aan de buitenspeeltuinen... Die pizzaria is wel een pre ja!
Hopsatee Vulpen Ja maar als je voor de glijbaan gaat vallen rabbit Hill en Coldenhove beide af. Dan zou ik Land van Bartje doen. En de binnenspeeltuinen zijn alledrie echt wel gelijkwaardig dus daar hoef je het niet voor te laten!
Vulpen Hopsatee De kleintjes van m'n zus hebben nog niets aan een glijbaan (mijn jongste ging daar al wel met 3 jaar vanaf, maar 100% zeker dat het zoontje van m'n zus dat niet durft) en we willen dus niet zo ver. Drenthe is vanuit mijn moeder superver rijden, dus we willen liever op De Veluwe π Vandaar dat ik nu naar De Heideheuvel nog aan het kijken was...
Hopsatee Vulpen Heideheuvel is vlakbij Coldenhove die toch? Dan zou ik eerder Coldenhove doen die vond ik leuker! Heideheuvel vond ik niet zo..
Bloem Bad Bentheim van Roompot was ook een fijn park. Dat is net over de grens. Er is een fijn zwembad met gave glijbaan bij net buiten het park (zeer dichtbij). https://www.badepark-bentheim.de/nl/familiebad/
Zonnebloem Totaal niet wat je vroegπ, maar in Limburg bij Landal, daar hebben ze 3 grote glijbanen, 2 kleinere glijbanen, buiten zwembad, golfslagbad, 2 grote buitenspeeltuinen, een soort monkey town, midgetgolf banen en een kinderboerderij.
Vulpen Zonnebloem In Limburg zijn er meerdere, waar was jij? Lijkt me top voor een zomervakantie als jongste ook wat zwemles gehad heeft π Bloem Ja zag ik ook! Ben ik wel zo ongeveer bij m'n moeder op vakantie maar enfin π€£ Je andere suggesties ga ik nog bekijken.
Liekje81 Bloem Vennenbos is echt superleuk idd!! Ook leuke binnenspeeltuin. Diertjes. 1 van onze favorieten. Leuker nog dan Lommerbergen.
Vulpen Hopsatee Maar Coldenhove is qua prijs niet te doen in de meivakantie π Maar duidelijk, thanks!
Bloem Wat trouwens ook een heel fijn park is en vooral ook erg fijne huisjes is Esonstad in Friesland. Veel te doen in de omgeving. Je kunt ook naar de Waddeneilanden bijv. Alleen geen glijbaan in het zwembad en dat is op zich vrij basic. Maar qua prijs kwaliteit echt een prima park.
Vulpen Bloem Tenzij het toch sneeuwt en ik dan niet durf te rijden. 5 dagen sneeuw gemiddeld in februari, 12 dagen nachtvorst, maar we wagen het er maar op π