Jullie een idee voor "het grote kado"? E wordt 9 maar geen idee wat wij haar zullen geven. Muziek zoals L heeft haar interesse niet, lego niet, fiets niet nodig... Ik weet niks wat een "E-ding" isπŸ€·β€β™€οΈ

Budget varieert tussen de 50 en 100 euro (hou normaal ongeveer €100 totaal aan)

• June hebben hierop gereageerd.

Toch6 waar houdt E van? Wat doet ze graag?

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Mijn dochter (in okt 9 jaar) vraagt een dj ding van v-tech.

Is een knikkerbaan iets? Van Gravitrax?

Ik zag laatst in de knutselwinkel ook hele mooie bouwpakketten van Robotime. Voorbeeld:
      https://www.bol.com/nl/nl/p/robotime-knikkerbaan-marble-parkour-diy-3d-houten-modelbouw-lg501/9200000107943190/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000107943190&gclid=Cj0KCQjwk96lBhDHARIsAEKO4xYW_fzjTACaLXF8i1XqXYLYDknnjneuR2JbFohUPM9TmLbM-GWAh_EaApZhEALw_wcB

Robotime heeft ook leuke huisjes om in elkaar te zetten, een klok, een wereldbol, etc
      https://www.bol.com/nl/nl/b/robotime/10554613/?lastId=20006&bltgh=vpU1VIXJPZuf4CAqYvRBag.2_3.5.ProductParty
      Beetje veel, maar je kunt op thema zoeken.

Stuntstep
      Iets om mee te bakken/kokkerellen

June knutselen, rustige dingen. Niks wat er echt uitspringt.

Maar vriendin gaf als optie nog een Zeemeerminstaart voor in het zwembad. Denk dat ze dat echt geweldig gaat vinden

Toch6 Maar vriendin gaf als optie nog een Zeemeerminstaart voor in het zwembad.

Haha deze wilde ik als optie geven 🀣. Wij hebben mijn jongste toen ze 9 werd echt een goede zeemeerminstaart gegeven. Gekocht bij mermaidsisters, iets van 80 a 90 euro met bijpassende bikini.

Ze wordt volgende week 11, maar de staart moet nog steeds mee op vakantie. Alleen de bijpassende bikini past ze niet meer goed. Ze heeft hem echt al heel veel gebruikt, maar hij blijft mooi en blijft ook goed zitten. Ze kan er ook echt heel hard mee zwemmen 😳.

Trees die site zag ik. Wat jou betreft aanrader dus.
          Klopte de maattabel ook goed?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 de bikini zat nog wat te groot (kon net), maar er staat mij vaag iets van bij dat we een maat groter hebben gekocht. Ze zat dacht ik tussen twee maten in. Kan ook dat ik dit verzonnen heb πŸ˜…. Ergens meen ik mij ook nog te herinneren dat ik haar buikomvang opgemeten heb met een smoesje. Ik denk dat dit voor de staart was? Ik geloof dat dit wel precies kwam. Dochter heeft geen buik en geen billen en als de staart te groot was kon deze afzakken.

• Toch6 vindt dit leuk

Trees buik moet idd voor de staart, net als navel tot enkel.

Zeeneerminstaart echt heel leuk! Dafne heeft er al bijna 2 jaar 1. Nu net een nieuwe omdat vorige kapot was. Ze heeft ook zeemeerminzwemlessen gehad en dat was wel heel leuk en ook leerzaam.

Liekje81 lessen worden in ons zwembad ook gegeven.
                Moet me alleen eerst mentaal voorbereiden dat ik dan nΓ³g langer bij het zwembad zit πŸ˜… J is hopelijk over 4 maanden klaar met abc

In ieder geval even gevraagd wanneer er weer een groep start waar ze dan bij ziu kunnen

Toch6 gelukkig zit daar een vaste periode aan, haha. Hier was het 4 x ofzo. Maar wel echt leerzaam geweest!

Liekje81 hier 12 πŸ₯΄ en dan heb je zeemeerminnen 1, daarna kan je mog voor 2 en 3 πŸ˜…
                    Maar dan heb je inderdaad wel een einddatum, dat scheelt

Toch6 o meen je niet joh! Ow ja, weet niet of ik dat zou zien zitten... πŸ™ˆπŸ€­πŸ€£

23 dagen later

Toch twijfel ik over de Zeemeerminstaart. Waarschijnlijk ligt hij zo 9 maanden in de kast want te koud buiten. De zwemlessen kosten ook bijna 170€ (12 lessen) waarbij ik ook elke x moet rijden want te ver weg

Toch6 zwemmen jullie nooit in een binnenbad? Daar wordt ie bij ons het meest gebruikt. Ik ben zoveel lessen ook niet gewend. Overal een les of 4 a 5. 12 zou ik ook wat veel vinden.

Een abbonement op een leuk tijdschrift misschien een idee?