Trees die site zag ik. Wat jou betreft aanrader dus.
Klopte de maattabel ook goed?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Toch6 de bikini zat nog wat te groot (kon net), maar er staat mij vaag iets van bij dat we een maat groter hebben gekocht. Ze zat dacht ik tussen twee maten in. Kan ook dat ik dit verzonnen heb ๐Ÿ˜…. Ergens meen ik mij ook nog te herinneren dat ik haar buikomvang opgemeten heb met een smoesje. Ik denk dat dit voor de staart was? Ik geloof dat dit wel precies kwam. Dochter heeft geen buik en geen billen en als de staart te groot was kon deze afzakken.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
    • Toch6 vindt dit leuk

Trees buik moet idd voor de staart, net als navel tot enkel.

Zeeneerminstaart echt heel leuk! Dafne heeft er al bijna 2 jaar 1. Nu net een nieuwe omdat vorige kapot was. Ze heeft ook zeemeerminzwemlessen gehad en dat was wel heel leuk en ook leerzaam.

Liekje81 lessen worden in ons zwembad ook gegeven.
        Moet me alleen eerst mentaal voorbereiden dat ik dan nรณg langer bij het zwembad zit ๐Ÿ˜… J is hopelijk over 4 maanden klaar met abc

In ieder geval even gevraagd wanneer er weer een groep start waar ze dan bij ziu kunnen

Toch6 gelukkig zit daar een vaste periode aan, haha. Hier was het 4 x ofzo. Maar wel echt leerzaam geweest!

Liekje81 hier 12 ๐Ÿฅด en dan heb je zeemeerminnen 1, daarna kan je mog voor 2 en 3 ๐Ÿ˜…
            Maar dan heb je inderdaad wel een einddatum, dat scheelt

Toch6 o meen je niet joh! Ow ja, weet niet of ik dat zou zien zitten... ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคญ๐Ÿคฃ

23 dagen later

Toch twijfel ik over de Zeemeerminstaart. Waarschijnlijk ligt hij zo 9 maanden in de kast want te koud buiten. De zwemlessen kosten ook bijna 170โ‚ฌ (12 lessen) waarbij ik ook elke x moet rijden want te ver weg

Toch6 zwemmen jullie nooit in een binnenbad? Daar wordt ie bij ons het meest gebruikt. Ik ben zoveel lessen ook niet gewend. Overal een les of 4 a 5. 12 zou ik ook wat veel vinden.

Een abbonement op een leuk tijdschrift misschien een idee?

Toch6 mmm, dan is het miss niks nee. Als ze hem zo weinig gebruikt. Zou zonde zijn. Lastig!

Toch6 zwemlessen zijn niet perse nodig. Dochter heeft deze ook nooit gehad en zwemt verder heel goed met haar staart. Het is hier vooral een vakantie/ zomerding. Wij gaan ook niet maandelijks zwemmen, maar op vakantie gebruikt ze het wel 3 weken lang dagelijks en in de zomer ook in het zwembad in de tuin (wat nauwelijks past ๐Ÿคญ). Wij gaan verder vaak ook nog wel een weekje weg in de winter en dan gaat de staart ook mee.

Toch6

Ik zag ze heel toevallig ook op vinted voorbij komen van de week een keer, misschien is dat nog een optie.