Pfff, heel heftig, veel sterkte
Het kindje dat er niet mag zijn
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
- Bijgewerkt
Wat verdrietig dat het zo loopt en dat je tegelijkertijd ook afscheid van je oma moet nemen. Heel veel kracht en liefde gewenst voor de komende tijd x
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Ach dat is wel veel tegelijk. Heel veel sterkte!
[verwijderd]
Wat verdrietig.. heel veel sterkte
Wat verdrietig, veel sterkte ♡
Sterkte
Bedankt iedereen voor de steun.
[verwijderd] lief dat je het vraagt. Het gaat naar omstandigheden redelijk. Nog geen bloedverlies dus het is afwachten. Maar ik heb er vrede mee. Of misschien denk ik dat nu en komt de klap later, dat kan ook.
Veel sterkte, wat veel tegelijk zeg, moeilijk omdat nu allemaal te verwerken. Zorg goed voor jezelf
Echt een mindere dag vandaag. De misselijkheid is zo hevig en ik kan niets bedenken dat rust of afleiding kan brengen. Stomme hormonen. Het is echt even k momenteel.
Nescio het is ook kut, het is helemaal niet erg om daar even aan toe te geven. En je mag hier altijd van je af schrijven
[verwijderd] Rietjesbeker dank jullie wel
Alles maakt me misselijk. De geur van wasmiddel. Broodkruimels op tafel die ik wegveeg. Rommel zien (hoe dan). Iets eten. Niks eten. Drinken (Heel handig, ik lust dus geen drinken meer).
De kinderen zijn thuis en ze hebben echt wel door dat ik niet mezelf ben. Voel me daar ook schuldig over.