Koekie83 ze is vanochtend getest. Volgens mij is niet de hele testbatterij afgenomen, want dat schijnt 3 a 4 uur te duren en ze was in 2 uur klaar. Nog geen uitslag, maar heb gevraagd of ze het verslag wil sturen zodra het klaar is ipv wachten tot de volgende afspraak.
Ik vind het verder best redelijk gaan. Ze heeft nu al een paar keer afgesproken met meiden uit groep 7 (in de middag heeft groep 8 een combi klas met groep 7). Deze week en vorige week ook al 1x. Ze heeft ook met heel veel plezier Sint Maarten gelopen met een vriendinnetje.
Helaas deed dit vriendinnetje vandaag super flauw toen dochter vertelde dat ze een IQ test had gehad. Ze was na het onderzoek super moe en hoofdpijn. Ze had nog maar anderhalf uur school dus ik had haar thuisgelaten. Reactie vriendinnetje via de app: nou ik ga gewoon naar school als ik moe ben en ik heb geen IQ test nodig, want ik weet zo wel dat ik slim ben door mijn schooladvies. Jij wilt alleen maar stoer doen. Dochter had het tegen niemand verteld behalve tegen haar. Dit was dus geen leuke reactie.
Dochter was er behoorlijk van ontdaan en gisteren was er ook al iets naars voorgevallen op school. Ik merk dat ze dan zich direct weer afsluit. Dan mag ik haar niet knuffelen, ze wil niet praten, sluit zich in haar kamer op, zegt dat er niks is, terwijl haar hele lichaamshouding wat anders uitstraalt enz. Dit blijft lastig. Buiten deze incidenten om gaat het wel beter.
Dinsdag heeft ze weer een afspraak staan. Orthopedagoog had nog wel gevraagd of er zaken waren die ze lastig vindt of waar ze zich zorgen over maakte. Dochter had aangeven dat alles super goed ging en dat er niks was. Ik ben dus heel benieuwd waar ze dinsdag over gaan praten 😬.