- Bijgewerkt
Trees k als ik ze twee dagen lang in de auto moet vermaken. Vandaar onbeperkt scherm kijken. Het is echt puur eigenbelang. Ik kan het niet veel mooier maken. Bij de stops krijgen ze mijn volle aandacht
.
Helemaal herkenbaar. Ik dacht vroeger altijd dat ik zo’n gezellige auto bingo moeder zou zijn. Nou dat ben ik ook wel een half uur en ik vertel enthousiast waar we langs komen of naar toe gaan en koop de leukste kleine spelletjes en maak de lekkerste dingen voor in de auto- maar ik ben vooral snel overprikkeld, geïrriteerd en moe in zo’n auto met allemaal mensen (of stoppen op een tankstation met 3 kleine kinderen die moeten plassen - kwijt zijn - alles willen hebben- oversteken- niet luisteren - aaahhh) waardoor ik vooral mezelf de rust moet geven om rustig te blijven en dus is het onbeperkt scherm. Prima ook wel, op vakantie is er weer (veel) minder scherm omdat ze zich wel vermaken op de camping op deze leeftijd. Oordopjes echt goed idee. Tot nu toe linken ze iPad en films in auto alleen maar aan zomervakantie en dat vinden ze helemaal tof
ik heb oordopjes die ik tijdens het koken vaak in doe maar voor in de auto had ik nog niet aan gedacht. Ga ik ook doen!