Vulpen Maar ik houd wel van lijstjes en het kan misschien ook wel bevrijdend om even zo los te denken en inspiratie op te doen voor wat wel mogelijk is.
Ik denk dat 100 dingen bedenken om te leren ook heel lastig is. Automatisch krijg je dan denk ik ook wel wat kleinere dingen op je lijst?
Ik heb zelf ook niet de intentie dat ik de hele lijst ga afwerken. Nog sterker er staan dingen op die ik helemaal niet meer kan en waarschijnlijk ook nooit meer zou kunnen. Ik zie het meer als een inspiratie- en droomlijst. Door associรซren bedenk ik juist ook meer realistische activiteiten. Ik heb hele grote dingen erop staan, maar ook echt hele kleine dingen, zoals een nieuw recept voor kaasfondue proberen of bramenjam maken van mijn eigen bramen. Deze zijn op kortere termijn wat meer haalbaar dan onze eigen groot uitgevallen tiny house bouwen of naar base camp op de mount Everest wandelen. Dat laatste is in mijn geval niet bepaald realistisch, maar misschien dat ik hierdoor besluit om een docu erover te kijken of gewoon wat meer informatie over op te zoeken. Of ik doe er helemaal niks mee en ik droom er gewoon over.