- Bijgewerkt
Lovely83 Bedankt voor je reactie! Dit neem ik zeker mee. Hij heeft geen scan of iets gehad. Is vrijdag (11 dagen terug) gezien op de spoedpoli door de assistent kinderarts. En verder alleen telefonisch contact.
Vanmiddag belt ze weer. Deze kinderarts is wel degene die meestal migraine bij kinderen behandeld. Dus we zijn wel al bij de juiste persoon. Fijn mens dus daar ben ik al erg blij mee.
Lees dat Naproxen en diclofenac in het rijtje met ibuprofen staat. Aangezien paracetamol niets doet (geen enkel verschil in een dag continu wel of helemaal geen paracetamol) en ibuprofen de toppen van de pijn er af haalt denk ik dat we het eerder in die hoek moeten zoeken. Maar daar krijgt hij weer maagpijn van. Ondanks dat ik maagbeschermers heb gehaald en hij die ook gebruikt. Misschien idd zetpillen dan.
Timing is echt shit nu trouwens. Volgende week toetsweek en alles afronden nu op school. Hij kan zich echt niet focussen en concentreren. Dus al zou hij beter zijn eind deze week dan kan hij nog niet goed leren voor de toetsweek. Hij staat er wel goed voor gelukkig.