Hopsatee ja echt! En hij heeft echt van a-z verteld. Daar geniet ik dan van want ik hoor soms van ouders van vriendjes dat de kinderen niks vertellen maar hij is altijd wel open ofzo. Nooit zo bewust van geweest.
Fijn is dat hoor, T was en is ook altijd heel open, haar beste vriend J daarentegen helemaal niet, hij, en andere vriend J gingen naar T op Malta voor een week, zijn moeder hoorde van mij hoe ze het hadden daar. T heeft zijn moeder wat foto’s gestuurd omdat ze het zielig vond dat hij dat niet deed. 🙈
Hopsatee Oh en het gaat niet om mij maar jeetje wat was ik blij dat ze veilig thuis kwamen gefietst na dat vreselijke ongeluk in Zeeland. Die arme ouders en kinderen en iedereen…gaat je kind op kamp hè..
Ik dacht er ook meteen aan toen ik jou berichtje las hoor. En ik ben ook blij dat wij op mijn werk begin van het schooljaar zijn geweest. Zo iets verschrikkelijks geeft onbewust toch extra spanning voor kinderen, ouders, en leerkrachten.
Zo iets is echt mijn grootste angst als juf, altijd blij als iedereen weer heelhuids terug is.