Oh het is ingewikkeld geworden!
Haar vriendinnen zitten dus bij elkaar in 1 klas. Zij zit in een andere klas, samen met een jongen uit haar klas. Die beschouwt zij als een vriend. Hij heeft opgegeven om bij haar in de klas te komen. Dat is dus gelukt.
Nu weet ze het niet meer, want ze vindt hem heel aardig, maar ze zegt dat het wel anders is dan met haar vriendinnen en vooral op kamp straks (daar start het schooljaar mee).
Nu weet ze ook niet meer of ik wel een mail moet sturen. Want stel dat lukt, dan vindt ze het heel zielig voor die jongen. Aaaaah had ze gewoon allemaal in 1 klas gedaan. Dat is bij de havo/vwo klas wel gedaan....