Weer pech, waarom zit het nou weer zo tegen. In de klas van dochter gaan er op haar niveau 5 uit haar klas naar de school van haar keuze. Iedereen zit bij elkaar in de brugklas, behalve dochter. Dus dikke tranen hier. Zoon (andere middelbare) had dit vorig jaar ook en mist zijn oude klasgenootjes nog steeds in de klas (ook al ziet hij ze af en toe in de gangen en in de pauzes).
Ik weet dat ze nieuwe vrienden gaan maken enzo en dat klassen na een jaar gehusseld worden, maar ze is nu zo verdrietig 😔