Honkeytonk super lief! Ga het na de voetbal laten lezen.
Trees het is inderdaad ook meer het beeld dat we ervan hebben denk ik. Oudste zit op havo en dat vind ik al ingewikkelde stof🙂 Maar dit is een heel ander kind meer veel meer algemene kennis en de wil om logisch na te denken.
Trees ja, zo vatte ik heb ook op. Vwo gaat te zwaar worden en waarom zou je. Je kan wel begrijpen waarom ik geen goede relatie heb met schoonouders he😉 en dat is een understatement.
Pimpelmeesje Ach, met schoonouders is niets te bespreken. Dat is een bepaald type mens laten we maar zeggen. Ook is schoonmoeder mijn stiefschoonmoeder en daar is al heel veel mee gezegd denk ik.
Bij de oudste op school hier zijn ook 2 jaar dakpanklassen. Maar dat is een GO school en daar gaat de jongste dus niet heen.
Hopsatee ja, ik besef wel door jullie reacties dat ik haar wil behoeden. Behoeden voor dat het zwaar wordt enz. Maar wie ben ik? Ik snap je ouders ook zeker, van ons hoeft het ook niet, maar waarom niet proberen inderdaad? Grappig dat je je dat soort dingen dan opeens beseft he, wat er van vroeger vandaan komt.
Toch6 fijn dat ze die keuze kan maken en dat het dan wat minder zwaar voor haar wordt. Ziet ze dat zelf ook in? Ziet ze het positief in of ziet ze het in als falen? Want ik zie het echt niet zo, maar kinderen kunnen soms zo gemeen zijn naar elkaar.
Toch6 ik zou toch even bellen en de situatie goed uitleggen. Die mailtjes komen bovenop de stapel en is veel minder persoonlijk. Ik snap wel dat je baalt! Vervelend! Dit had ons allemaal kunnen overkomen hoor, geef jezelf niet te veel de schuld.