Hopsatee fijn dat er dan geen druk achter zit.
Noordeling vandaag dus nog een dagje en dan is dat ook weer klaar!
Toch6 haha naja dan is het goed dat het maar 2 dagen zijn ipv 3 toch🙂
Hier ging het ook goed. Ook hier geen spanning voor een hoger niveau, maar eerder andersom. Dus zij kon er ook goed ingaan. Ze vond het wel makkelijk, ze vertelde dat ze de tweede dag moeilijkere opgaven kreeg.