Vandaag weer op een school gekeken en waren zowaar bijna 1,5 uur binnen. Leuke sfeer, aardige leraren, enthousiaste leerlingen. Deze komt op 1, op een gedeelde plaats met degene waar we als eerste zijn gaan kijken. Voordeel van die vandaag is dat er een bus komt, wat wel fijn is als het eens erg slecht weer is. Met de fiets iets meer dan 12 km. De eerste 9,1 km.
In groep 8 de lesjesmiddagen op beide volgen en dan op beide inschrijven, aangezien in de plaats van vandaag loting is. We moeten er daar komend schooljaar nog 1 bekijken. Als de school op nummer 1 het dan niet wordt, kan ze alsnog naar de school op 9km. We willen vooralsnog niet naar een andere in de plaats van loting.