Trees alleen online. H kreeg een pakketje thuis bezorgd met daarin oa de ingrediënten voor de kookopdracht die ze zou hebben gedaan met de meeloopdag.
Voor de vormgevingopdracht kreeg ze een dopper, die moest ze een op een originele manier fotograferen.
Zat ook een wedstrijdelement aan, volgens mij heeft ze toen een powerbank gewonnen ofzo? 🤔
Bij I was er uiteindelijk al wel meer mogelijk, die heeft uiteindelijk wel een meeloopdag kunnen doen verspreid over kleinere groepen. Volgens mij zat jouw dochter in hetzelfde jaar toen?
H zat net daarvoor, dus die eerste winter dat alles echt dicht zat, dat was die horror-lockdown met de avondklok etc. Die kreeg haar voorlopige advies juni 2020, de lockdown begon toen in november en pas in maart ging het vo weer open. Dus zowel de open dag van november als die van februari is afgelast. In april moest ze inschrijven.😬
Wij hebben gewoon echt heel veel geluk gehad dat we de open dag van februari 2020 hebben kunnen doen, want dat verwachtte niemand..
Maar nu ook hoor, we gaan er niet vanuit dat het nog een keer gebeurd, maar ik raak nog steeds echt heel erg gestresst van het uitstellen van dat soort dingen. Wat als hij volgend jaar in november op mijn verjaardag valt? Wat als die van februari op I's verjaardag is? Wat als een van ons dan ziek is/gekneusde enkel heeft/het sneeuwt/Trump besluit dat hij Nederland wil....?
Dus, altijd: een jaar eerder plannen 😝
En soms valt het dan gewoon zo uit als nu bij I, het is allemaal ruim op tijd geregeld en ik kon afgelopen weekend gewoon lekker thuis blijven in plaats van weer 6000 trappen beklimmen 🤣