LilyMilie 🤣🤣
Je omschrijft het echt perfect!!
Ik heb vooral zo'n hekel aan die sketches, Jip Kraak is mijn grootste hel. Ook gewoon totaal niet grappig, maar zo geforceerd.. 🤮
Ik heb ooit een aantal parodieën gemaakt over de typische tiktok vloggers, puur uit verveling. Die gaan het internet nóóit halen, maar nog steeds minimaal eens per week dat een van de kinderen er een random zin uit quote 🙈🤣
Maar wat ik ook niet snap, gisteren bij de best social media was er een meisje die bij de Albert Heijn werkte en moest omroepen dat de winkel zo ging sluiten. Dat ging natuurlijk helemaal fout, meisje versprak zich, begon te vloeken, kreeg de slappe lach, en zet de camera uit 🤔
Het idee van het filmpje was nog best oké, mensen met de slappe lach maken me altijd aan het lachen, dus prima. Maar, ze zette vervolgens wel zelf de camera uit daarna!
Waarom zou je jezelf filmen tijdens het omroepen? Tijdens je normale werkzaamheden?Wist ze van te voren al dat het fout zou gaan? Want een normaal "dames en heren onze winkel sluit over 15 minuten" is geen reden om te filmen toch? Is het volledig gepland geweest dat ze ging vloeken tijdens het omroepen? Want dan is het geen onschuldige fout, maar gewoon onbeschoft.
Is het hele filmpje fake? Het scenario zou geloofwaardiger zijn wanneer het per ongeluk op camera terecht was gekomen, gefilmd door iemand anders..
Het idee vond ik grappig, maar ik heb nu zo veel vragen dat het hele gedoe me weer fake vibes geeft en helemaal niet leuk meer is.