[verwijderd] op Facebook komen nu ook elke keer die stomme TikTok filmpjes langs. Ik begrijp er niets van dat iemand uren lang filmpjes aan het opnemen, monteren en bewerken is en nja.. geeft iemand er echt om? Zo zonde van de tijd en al het werk.
Kijk, ik vind het heel zielig dat je baby met 1 beentje is geboren en dat ze een vechtertje is.. maar eh.. I don’t care 😅 sowieso, denkt er nog iemand aan de privacy van die baby’s en kleine kinderen? Hun hele levensverhalen worden op het internet gepleurd voor likes 😐
Of aaaaaal die mensen die gesprekken houden met zichzelf. Dan filmen ze zichzelf als persoon A en persoon B, en dan houden ze een gesprekje over no one cares wat.
Wat gebeurd er als je tegen een Italiaanse moeder zegt dat je niet van spaghetti houdt of zo, en dan speelt die persoon dat uit. Ga weg hoor…
Of nog erger!! Die mensen die niet praten maar alleen een soort van dansen of zwoel kijken en dan wijzen naar stukken tekst. Super awkward, ik kan dat echt niet aan zien 😬
“Mensen denken dat ik niet slim ben en in fashion werk omdat ze zeggen dat ik mooi ben: maar eigenlijk:
*wijst naar links * Harvard
*wijst naar rechts * Arts voor een vrijwilligheidsorganisatie
*wijst omhoog * adoptiemoeder van 194 kinderen “
Of :
“Mensen denken dat vitamine C de beste vitamine is .. maar :
Je hebt helemaal geen Vitamines nodig
Vitamines zorgen voor kanker
Ik ben al 30 maanden vitamine vrij en nog nooit zo energiek geweest “
… bron anyone? Nee? Ok.
Ik ben serieus bereid om mijn Facebook op te geven om dit niet meer te hoeven zien 😅😆