Huggybird nee hoor. En mijn man staat zelfs als eerste contactpersoon. Stond ook in de app ik zie er naar uit u en 's te ontmoeten. Haha nou ik heb de afspraak niet gemaakt dus ik ben er niet.. ik heb haar netjes geantwoord dat de afspraak met mijn man is dus dat ik het door zal geven

Ik vraag mij af of er ook een supermarkt medewerkers dag is?
Want vandaag is het de pedagogische medewerkers dag.
En er is ook een secretaresse dag, meester en juffen dag.

Uilenmama ja wel gek hè dat sommige beroepen wel een dag hebben en andere weer niet. Ik vind een Bedank de caissière -dag wel een heel leuk idee eigenlijk!

Uilenmama wat Honkeytonk zegt. Die dagen zijn ook gewoon bedacht door iemand die iets wilde promoten. Wij hebben op het werk ook een dag verzonnen voor ons werk omdat we dan een excuus hadden om een samenzijn te organiseren (centrale afdeling met veel decentrale medewerkers). Wij hebben het niet landelijk in kunnen regelen, maar toch best leuk.

Uilenmama
    Alles heeft tegenwoordig een dag, dus ik vind dat jij er ook één verdiend.
    Heb wel zitten kijken, maar ik kon hem nog niet vinden.

Ik ga dit later verwijderen. Ik krijg nog weleens de opmerking dat ik soms iets te mondig ben. Is dit netjes verwoord? Het leek mij in ieder geval duidelijk of had ik het tactischer moeten zeggen. Ik ben sinds mijn cva soms nog korter door de bocht dan eerder 😬.

Ik word hier onzeker van. Vooral omdat andere ouders niks zeggen en ik weer met de botte bijl in die app reageer.

📸

[verwijderd] echt niet? Oh help. Ik lijk soms wel de enige die zo fel reageert. Anders ouders zeggen nooit wat. Ik word daar onwijs onzeker van. Aan de andere kant denk ik ‘dikke doei, ik bescherm mijn kind’.

[verwijderd] oké die probeer ik vast te houden. Ik heb mij momenteel bijna 39 graden koorts en zat net te bedenken dat ik misschien wel te ver was gegaan in een soort koortsdelirium. Dat ik niet meer helder nadacht. Hoe praat je jezelf onzeker 🫣.

• deel verwijderd-

[verwijderd]
      Liekje81
      Rietjesbeker

Ik ga het proberen los te laten. Ik heb misschien geen reële verwachtingen van anderen, maar als een ouder dit had gestuurd, had ik door een kort ‘sluit ik mij bij aan’ of ‘fijn dat je dit even duidelijk laat zijn’ gesteund.

Bedankt voor jullie bevestiging 😘

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Trees Mijn ervaring is dat mensen vaak gewoon niet reageren op een appje. Omdat ze druk zijn met andere dingen of omdat ze denken: 'doe ik later wel'. Ik zou dus proberen om geen conclusies aan te verbinden aan de oorverdovende stilte verder. Ik vind dat je het netjes verwoord hebt.

• Trees hebben hierop gereageerd.
        • Trees vindt dit leuk

Trees geen idee wat het berichtje was, maar als iemand altijd alles netjes en correct kan verwoorden ben jij het wel!

Uilenmama ja gek is dat he. Ik ben het eens met lily dat een caissière dag ook leuk is. Allemaal slingers in de winkel enzo!

Maar het is net als dat kranten- en folderbezorgers met kerst langs de deur gaan en flink ophalen en postbodes niet. Dat vind ik ook altijd zo oneerlijk.

Waar kan je het leukste winkelen in de lijn tussen Corpus in Oegstgeest en 's Hertogenbosch? Via Utrecht of Rotterdam maakt qua rijden weinig verschil. Wel graag een plek waar je goed kan parkeren.

Winkels voor L, dus tiener die flink groeit in de lengte maar niet in de breedte 😉 vooral rokken/jurken

Toch6
            Ben je aan de overkant? Ik woon vlakbij Corpus.
            Als ik ga winkelen, doe ik dat het liefst in Zoetermeer. Parkeren in de Luxemburglaan ( omdat mijn moeder uit Luxemburg komt, hahaha) en er zijn veel winkels, C&A, Primark enz