[verwijderd] toenemende rugklachten etc

Risico van het vak ๐Ÿ™ˆ dan moeten ze de kratten maar beter laden, met een maximum gewicht ofzo.

Toch6 Of je ze laten halen uit hun auto, dat zou ik zelf niet zo'n probleem vinden. En dat je dan extra betaalt voor echt naar binnen brengen ๐Ÿ™ƒ

• [verwijderd]

Vulpen ik heb zo'n beeld in mijn hoofd dat ik bij hun bekend sta als de horrorklant, en ze lootjes trekken om wie er aan de beurt is om naar mij te komen. En terwijl ze dus staan te klagen over mij, kunnen ze dan in ieder geval wel zeggen "maar ze is wel altijd aardig!"
      ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Toch6 dat doen ze in het magazijn schijnbaar. Maar iedere keer is het een: sorry dat het wat langer duurde, ik heb de kratten opnieuw ingedeeld omdat de helft leeg was, en op deze manier hoef ik geen 2 keer naar boven.. ๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ

• [verwijderd]

Vulpen ze leveren hier op de galerij (op mijn verzoek, de voorraadkast zit naast de voordeur), maar zelf halen uit de auto is 11 etages voor mij, dus nee dankje ๐Ÿคฃ

[verwijderd] Ik heb er nu weer 72 in de kast staan ๐Ÿ™ˆ

๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

Ik zou mij echt niet schuldig voelen hoor. Dit hoort gewoon bij hun werk en als ze zelf de kratjes nog zwaarder laden, is dat ook hun eigen verantwoordelijkheid.

Hier gebruiken ze trouwens een steekkar om de kratten vanuit de vrachtwagen naar de deur te brengen. Het is enkel de kratten op en af de kar tillen.

• [verwijderd]

Trees ik zat op 45 euro statiegeld, kwamen ook nog blikjes bij ๐Ÿ˜ฌ
        Ach, hebben de kinderen weer wat te doen in de vakantie, die mogen inleveren en er croissants van kopen ๐Ÿคฃ

Die steekwagen hebben ze inderdaad ook, maar er zijn er bij geweest die het wel in 2 keer deden omdat ze het niet aan durfden.

• [verwijderd]

Trees nee ik bestel maar eens per maand! Puur voorraadkast, zware en onhandige dingen. Brood, groente, fruit, vlees en alle andere dagelijkse/verse dingen haal ik gewoon zelf.

• Trees hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] drink je die 72 flessen in een maand tijd op? Dan ben je nog erger verslaafd dan ik ๐Ÿคช.

• [verwijderd]

Trees meestal kom ik de laatste dagen zelfs tekort ๐Ÿคฃ
              Maar ik moet er sowieso al 2 per dag ivm mijn medicatie, dus dat tikt wel aan. Ik drink verder ook geen frisdrank behalve een groene ijsthee in de ochtend, en ja, ik hou gewoon heel veel van water ๐Ÿ˜†

• [verwijderd]

Ik weet niet of ik een ernstig geval van Mandela effect heb, ik gewoon gek wordt of Google niet mee werkt, maar ik kan zweren dat ik vroeger met een Barbie heb gespeeld die op deze lijkt. Maar deze komt uit 2013 ๐Ÿค”
              Mijn kinderen herkennen hem niet, dus daar is het niet van.

In mijn hoofd had ze een zwarte broek? Heel erg on-barbie, maar het idee was dat barbie dus het lijf van de vlinder was en de vleugels gekleurd. Het kan ook donkerpaars of groen geweest zijn misschien? Wellicht met glitter?
              De vleugels hadden een klik-systeem met een gat in de rug en konden er volgens mij ook af..

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?

[verwijderd] Bedoel je niet zoโ€™n elfje? Ik kan me wel zoiets als wat jij zegt herinneren maar volgens mij was het niet van Barbie..

• [verwijderd]

Lumihiutale ik heb geen idee.. volgens mij was het wel een Barbie idee, maar misschien is het namaak geweest? Ik weet het echt niet meer..

• [verwijderd]

Lumihiutale nee die kwam ik ook al tegen..
                    Ik geef het op, ik weet het echt niet, en de kans dat ik er nu nog mee ga spelen is vrij klein ๐Ÿคฃ