iMoeder omdat ik al om 6 uur wakker ben π€£ En ik ben een enorm ochtendmens dus ja dan kan ik net zo goed die 10 dingen van het rek weg vouwen. En spelen is hier in de wijk, ze lopen binnen, dan weer naar ander huis, bellen aan, eten wat. Ik heb dat best snel. Laatste uur van 16-17 was de middelste bijv bij de buren. Scheelde weer even. Boodschappen bestel ik inderdaad 1x per week maar ik moest wat verse dingen hebben.
Ik vind de was in de ochtend wegvouwen niet erg, (als in, liever in de ochtend dan in de middag π
) boodschappen ook niet. Dat is zelfs wel leuk met mijn dreumes in de kar.
Maar inderdaad al die kinderen te spelen of gewoon niet de bank en het kleed gelijk maar stomen of niet degene zijn die het cadeau voor de collega weer regelt ,of ze een banaan geven ipv een aardbei of een was minder draaien , daar kan ik wel in minderen. En sowieso de 2 uur dat L slaapt geen nuttige dingen doen is denk ik ook een goed begin.
(En werken doe ik eigenlijk al nooit meer op mijn vrije dag maar onze sites klapten er vandaag uit en ik moest een autorisatie uitvoeren. Dat is prima, daar heb ik ook akkoord op gegeven in nood. Komt zelden voor)