Volgens mijn psych doe ik erg veel op een gemiddelde dag. Ik zelf vindt der normaal. Volgens haar heb ik dus een vertekend beeld. Dus nu even de test: wat doen jullie op een gemiddelde vrije dag (dus niet werk dag en ook niet een uitje/luie/vakantie/zondag)
Vandaag:
6.45 opstaan. Klein wasje wegvouwen. Beneden ontbijt en bakjes voor naar school voorbereiden. Kinderen uit bed halen en jongste aankleden, oudsten uit bed halen. Rondje door de slaapkamers / rechttrekken, ramen open, bed jongste verschonen, was er in.
745 ontbijten en kinderen naar school lopen.
8.15 twee wc schoonmaken. Rapport oudste zoeken, was wisselen
9.00 ouder en kind zwemmen.
1030 Daarna boodschappen. Boodschappen opruimen, mezelf douchen, kleuren met L, L eten geven, L naar bed.
12.00 zelf lunchen, keuken opruimen, was vouwen en ophangen, wat administratie, cadeautje collega regelen, half uur werken naar aanleiding van spoed. Afstemmen met vriendin over bbq zaterdag en bedenken en bestellen wat
Ik mee ga nemen qua eten.
1345 kinderen van school halen
14-1430 met de middelste uitnodigingen feestje rond brengen
1430- 1630 5 kids te spelen. Met L in de weer (poepluiers, havermout pak over de grond gegooid, stofzuigen dus, ijsje op vloerkleed gemorst dus ik besluit die te stomen en even tuin bank set ook mee te nemen, Watertafel vullen en op weg helpen, boekje voorlezen, ander kinderen helpen met omkleden voetbal, fruit snijden etc voor bakjes morgen. En ook 20 minuten gewoon op de bank met thee.
Dat is tot nu toe dus. Lijkt mij vrij normaal met kleine kinderen op zo’n dag toch? Mijn man is naar kantoor en nu met oudste naar voetbal. Straks koken want ze zijn om 18.00 terug en dan samen avondspits 😅