Honkeytonk jij weet het!
Wat vraag jij je af? π
Bolletje is zoβn zacht broodje
Broodje is een hard broodje
Boterham of snee brood is gewoon zoβn schijf brood
We gaan een boterham eten/broodje eten/brood eten zegt niets over wat je gaat eten maar dat het gewoon tijd is om te lunchen
[verwijderd]
Hopsatee Bolletje is zoβn zacht broodje
Broodje is een hard broodje
Broodje: zacht broodje
Pistoletje: hard broodje
Bolletje: is een merknaam van beschuit enzo..
[verwijderd] maar staat dat dan ook zo op de verpakking?
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Softbasegaming geen idee, ik vind die met kandij het lekkerst, dus volgens mij heet die kandijkoek? Maar het is gewoon een peperkoekrek, en daar binnenin heb je verschillende soorten.. vanaf daar kijk ik alleen nog maar naar gesneden en ongesneden
Volgens Google staat er wel ontbijtkoek op de verpakking.. slecht hoor..
Edit: nee, wat is dit voor iets raars?? Op de zak broodjes staat witte bollen
Mijn hele leven is een leugen...
Godzijdank staat er nog wel frietsaus en geen patatsaus op de remia tube
[verwijderd] Godzijdank staat er nog wel frietsaus en geen patatsaus op de remia tube
Ja dat staat er altijd fout op
Nu ben ik wel benieuwd hoe de kortingsborden eruit zien in Brabantse supermarkten.
Bij ons staat er gewoon "witte bolletjes: 25% korting".
Staat er bij jullie dan broodjes? En als ik dan een zak harde broodjes meeneem, kan ik dan stampij maken bij de kassa omdat ik dan ook die korting wil?
[verwijderd]
Softbasegaming nah, een van de 2.. of de verpakking klopt, dus ontbijtkoek, bollen en friet, of de verpakking klopt niet.. je kan niet alles hebben
Blue ik ga er eens op letten! Ik kan me niet herinneren dat ze ooit in de bonus zijn trouwens, want volgens mij is dat zo'n vaste lage prijs artikel.
Maar voor die laatste, nee. Want als jij harde broodjes koopt, moet het reclamebord pistoletjes aangeven. Maar volgens mij staat er dan eerder bakkerij assortiment, afbak-mini of de specifieke soort.
[verwijderd] Want als jij harde broodjes koopt, moet het reclamebord pistoletjes aangeven.
Maar niet alle harde broodjes zijn pistoletjes
Softbasegaming Als je harde broodjes op een bord wilt zetten, zet je gewoon "harde broodjes in de aanbieding".
[verwijderd]
Softbasegaming nee maar dan staat er kaiserbroodjes, meeegranenbroodjes of weet ik veel
Maar in de supermarkt heten ze toch ook gewoon bolletjes?
Softbasegaming nee je hebt ook kaiser triangel, kampioentjes, meerzaden
Hopsatee Ja, maar daar let je meestal niet op toch? Het is bij zoveel verpakkingen dat er wat anders staat dan hoe je het noemt. Op de kookroom staat bijvoorbeeld haver cuisine, op de rijstmelk staat rice bio, op de vla staat vanille dessert, op de zeep staat kitchen handwash en op de doperwten staat tuinerwten (ik heb wat rondgescrold in Picnic...)
[verwijderd] Ik had me wel verheugd op om de week een ochtend voor mezelf (/het huishouden) maar omdat we voor de jongste geen bso hebben wordt het juist pittiger vrees ik, omdat ik dan elke dag moet werken
[verwijderd] ik heb hier 4 weken van mogen genieten toen de middelste naar school ging. Daarna werd de 3e geboren
Ik probeerde het huishouden niet dan te doen (maar in het weekend) en de ochtend echt voor mezelf te houden.
Als de jongste over 3 jaar naar school gaat hoop ik dan te gaan sporten of, als er dan geen boeiende les is, vrijwilligerswerk te gaan doen (als ik al niet iets er naast doe dan)
Maar goed ik vond het alsnog snel ingevuld allemaal. Was ik toch de was aan het doen, kast opruimenβ¦
[verwijderd] dat vraag ik me ook af, wat ga ik doen als C in groep 1 start en 4 dagen weg is. Straks is heel mn huis gepoetst en verveel ik me
[verwijderd]
Hopsatee dat zag ik ook toen ik de zak uit de keuken pakte
Maar ik denk dat opvoeding dan toch blind maakt voor de verpakking. Zie ook al die rare mensen die dus patat zeggen maar wel frietsaus eten