Wat vraag jij je af? đ
Djoess is dat niet bedoeld als je een 2e sim in dezelfde telefoon wilt hebben
Waarom lag mijn goede opscheplepel in de groencontainer?
Rietjesbeker Dat komt zeker door al dat opruimen...?
Vulpen ik denk dat mijn man even niet aan het opletten was, eerlijk gezegd
Rietjesbeker zo zijn er door mij wat lepeltjes verdwenen.
Ben ik de enige die hier ziet staan: appel - yoga - scheetje?
Duurt nog even maar ik zat er over na te denken: ik ben begin februari jarig op een zondag. Ik wil het niet vieren met bezoek eigenlijk maar iets leuks doen met de kinderen. Maar wat met leeftijd 1, 5 en 8. Geen zwembad of speelparadijs
Hopsatee dinopark in zwolle en dan een nachtje in een familiekamer hotel?
Honkeytonk dinopark is wel een goede ja! Nachtje weg ook leuk, alleen gaan we 2 weken later al een weekend weg dus dat is wat veel denk ik
[verwijderd] leuk idee inderdaad. Interactief museum sowieso. Ga ik me in verdiepen
Hopsatee dierentuin
Hopsatee ja inderdaad! Weet niet of zwolle te rijden is voor jullie. Maar onze jongens vonden dat dinopark echt helemaal te gek.
Honkeytonk nee helemaal niet! 25 minuten dus dikke prima!
[verwijderd]
Oh help
Mijn vader plaatste dit op Facebook, maar ik ben duidelijk een koekwaus, want ik heb hulp nodig van niet-brabanders. Zo stom dat dit lijstje niet gewoon aan de ene kant Brabants is en de andere Nederlanders maar alles door elkaar staat, want ik weet het niet. Is peperkoek of ontbijtkoek de Brabantse? Ik zeg altijd peperkoek, maar ja... Ik zeg wel meer dingen die dan ineens gewoon dialect schijnen te zijn. Bij deze kom ik er echt niet uit, wie wel?
[verwijderd] houdoe, bekant, aanrijden, peperkoek, petazzke, durske , koekwaus. Dat zeggen wij althans hier in Brabant haha.
[verwijderd] Zuid Holland: doei , bijna , vertrekken, ontbijtkoek, stamppot, meisje, idioot