Ik douche alleen in de ochtend omdat ik net als Manque anders mijn dag niet goed start. Ik ben niet wakker, ben chagrijnig, heb veel meer spierpijn,etc. 's Avonds douche ik nooit (behalve na het sporten of na seks) en ik stink echt niet 😉 . Ik was mijn gezicht 's avonds en doe mijn huidroutine, tandenpoetsen, pyjama aan en in bed.
Ik doe regelmatig dezelfde kleding aan (heb een kantoorbaan) en was mijn broeken en rokken bijvoorbeeld maar heel weinig. Dat hoeft gewoon niet. Onderhemdjes/t-shirt wissel ik wel elke dag.
Haren wassen moet om de 2 dagen omdat ik gewoon vet haar heb. Ik heb weleens gelezen dat je daar 'even doorheen' moet, maar dat kan ik niet. Ik ben al blij dat het niet meer dagelijks is.
5 x per dag tandenpoetsen is wel niet normaal. Ik denk dat je daar je glazuur mee sloopt @Lumihiutale. 2 x per dag is echt genoeg.
Het douchen kan ik nog begrijpen vanwege je werk, je wil natuurlijk niet naar frituurvet stinken als je je bed in kruipt. Maar anders is 2 keer per dag wel overdreven..