Honkeytonk Ja jij daar in het gure zuidoosten natuurlijk wel
Wat vraag jij je af? π
Hopsatee ja lastig hahaha hier gaat het wel lekker vriezen.
Maar na het weekend is het ook meteen klaar.
Hoor net dat er 3 kinderen zijn overleden in birmingham doordat ze door het ijs gezakt zijn..
Doe alsjeblieft voorzichtig als het wel zo ver is dat jullie kunnen schaatsen
Hier gaat het ook lekker vriezen
Ik heb voor Dafne skeelers die verstelbaar zijn, en om te wisselen zodat het schaatsen worden. Wieltjes eraf, ijzers erop. Dat is wel echt handig. Heb zo'n Lidl skibroek voor dr en skihandschoenen. Wij zijn er klaar voor!
Hier gaat het donderdag al dooien. dus helaas geen schaatsweer voor ons.
Pimpelmeesje Ik heb geen idee? Heb de discussie gemist denk ik. Gewoon even googelen op cool summer of iets? (Dat ben ik zelf dus dat is de enige die ik weet)
Als ik maandag kerstkaarten op de post gooi, dan zouden ze nog op tijd moeten zijn toch?
Ik vraag me af wat jullie zouden doen als ouder en de verwarming van de school is stuk en het is 13 graden in de klas?
Sneeuwvlok eerste ingeving: kind thuis houden
Sneeuwvlok
Maakt ook per leeftijd uit. Maxi had het vorig jaar, verwarming kapot en ivm ventilatie-eisen wel ramen open. Maar dan vind ik hem oud genoeg om zelf aan de bel te trekken. Bij mini zou ik met school contact opnemen hoe snel ze verwachten dat het opgelost wordt en wat ze in de tussentijd doen en op basis daarvan een besluit nemen.
Sneeuwvlok Een extra vest meegeven.
- Bijgewerkt
Sneeuwvlok als het een optie is elektrische verwarming te leen aanbieden.
Verder ligt het wat mij betreft aan de leeftijd en de gezondheid van het kind. Mijn kinderen krijgen thermokleding aan, muts op en gaan gewoon naar school. Ze zijn 10 en 12 en overleven dat wel.
Trees zo denk ik er ook over. Ik vind het alleen erg raar dat wij vanuit school geen bericht gehad hebben. Dan had ik mβn dochter een extra vest meegegeven.
Gelukkig heeft zij het (10 jaar) niet snel koud maar nu vond ook zij het wel fris.
Mijn jongste (6) was net een week ziek geweest en heeft het wel snel koud.
Ik vind het vooral raar dat de school niet even een algemene mail stuurt. Dan hadden er inderdaad kachels gebracht kunnen worden, en extra kleding aan gedaan kunnen worden (of je kind thuis houden afhankelijk van leeftijd en gezondheid)
- Bijgewerkt
Sneeuwvlok Ik vind het vooral raar dat de school niet even een algemene mail stuurt.
Dit vind ik ook raar. Lijkt mij ook een kleine moeite vanuit school als het van te voren bekend was. Hier krijgen we nog steeds regelmatig e-mails dat ze nog steeds veel ventileren in de klas en of we hier rekening mee willen wat betreft kleding.
Sneeuwvlok vind ik ook raar. Vorige week was blijkbaar bij ons op de basisschool de cv stuk en kregen we gelijk een bericht dat het nu koud was, dat het de volgende dag opgelost zou zijn en of we dus de volgende dag wel even de kinderen warm wilden aankleden/brengenβ¦