@Trees Ik heb 7 jaar geleden longembolie gehad en krijg hem ook nog steeds elk jaar. Ik heb hem geloof ik maar 1x gehaald. Maar wel gebruik gemaakt van mijn voorrang bij de corona vaccinatie hihi. Omdat ik kennelijk bij een risicogroep hooor.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees Mijn jongste krijgt ook elk jaar een uitnodiging. Ik heb het de eerste twee jaar dat hij die kreeg wel gedaan. Maar hij was er dus wel niet lekker van met flink z’n suiker ook meteen van slag. Dus ik doe het nu niet meer.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Djoess
      Marshmallow
      iMoeder

Ik ga hem dit jaar wel halen, maar afhankelijk hoe ik erop reageer bekijk ik wel wat ik volgend jaar doe.

iMoeder Maar hij was er dus wel niet lekker

Daar zit bij mij ook de twijfel. Mijn hersenen reageren veel gevoeliger op medicatie dan vroeger. Ik voel mij de laatste weken al vrij belabberd en zie tegen eventuele bijwerkingen op. We zullen het zien.

Djoess zwangeren en kraamvrouwen krijgen hem daarom ook hier in FR. Echte griep (influenza) kan je inderdaad echt heel ziek van worden. Overlijden ook elk jaar mensen aan.

Hebben hier mensen ervaring met het kledingmerk Lindex ? @Honkeytonk , jij misschien?
        Hoe valt het? Het een Scandinavisch merk volgens mij dus het valt denk ik wel groot dan? Is de kwaliteit goed?

LilyMilie ik ken het niet! Wel allerlei andere Scandinavische merken. Meestal vallen die ruim. Maar zou wel altijd op maat kopen en niet kleiner.

LilyMilie ja als je van kleurtjes en printjes houd! (en wolletjes!)

ik ben zelf gek op maxomorra, duns sweden, villervala, smafolk en danefea (vikings!!) (allemaal ook best goed via vinted te zoeken al moet je wel geluk hebben dat er net is wat je zoet, en maxomorra, als mensen dat in de droger hebben gedaan heb je wat vaal/pluis). En voor wolletjes dilling en disana πŸ™‚

maxomorra heeft net een hele schattige skeletten en spoken lijn gelanceerd voor Halloween. (waarom ook en en! haha).

Het is allemaal kleding zonder gender zeg maar, al zijn er wel jurkjes ook hoor van alle merken. Maar qua kleur en printjes wordt het zowel door jongens als meiden gedragen.

ohh en allemaal (redelijk) groen gemaakt. Daar betaal je nieuw ook wel naar. Dus ik koop vooral op vinted!

Trees Is denk ik gewoon uitproberen inderdaad. En als je niet zo lekker bent of verkouden, dan niet halen maar even verzetten. Dan heb je meer kans dat je er last van krijgt.

LilyMilie
              Ik vind Lindex iets klein vallen.
              We kopen al 2 jaar jassen daar en het valt net iets kleiner.
              Wel goede kwaliteit.

Dochter heeft bellen geblazen met haar lievelingsjurk aan. Ik heb hem direct in koud water gezet, moet ik er verder nog iets mee? Of kan ik hem gewoon uitspoelen en in de wasmachine doen?

• [verwijderd]

Rosemary weggooien en huilen, in willekeurige volgorde 😬

• [verwijderd]

Rosemary het is mij nooit gelukt.. 😬
                  Het schijnt wel weer afhankelijk te zijn van welke soort bellenblaas, maar daar weet ik het fijne niet van.

Aurora Dat wilde ik ook al checken hier. Dat de verbinding niet privΓ© is en het certificaat is verlopen of zoiets.
                  Ik heb niet doorgeklikt nog. Weet niet of dat toch gewoon kan zonder risico.

Aurora

Ik kreeg een veiligheidsmelding, iets met hackers en wachtwoorden. Dus heb hem verder maar niet opgestart.