Toch6 the Mall in Leidschendam.
Moet je alleen wel oppassen voor de muizen đŸ¤Ē

June oh, en als je naar de primarkt wil kan je beter naar Zoetermeer.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June
      Ik ben er sinds dat het de Mall of the Netherlands is geworden, nog nooit geweest.

• June hebben hierop gereageerd.

Uilenmama parkeren is ook een crime.

Voor mij is het nog gewoon l'hage. Ik ga gewoon op de fiets.

Toch6 dan kunnen we niet naar elkaar zwaaien đŸ˜Ĩ

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June andere x misschien 🤷‍♀ī¸

Kbs komt wel te laat 😆 al vallen rokken en jurken tot nu nog tegen voor dr

Toch6 dat was een dure dag đŸ¤Ŗ maar de kledibgkast is weer gevuld
          Voor E ook nog 3 setjes, voor C 1. En dan nog saaie dingen als pyjama's, sokken, douchegel etc

11 dagen later

Ik krijg net een uitnodiging voor de griepprik. Nooit eerder gehad. Zijn hier meer mensen die de uitnodiging krijgen en waarom doen jullie het wel of niet? Ik weet ook niet wat de reden is waarom ik hem nu krijg. Ik kan wel van alles bedenken, maar wat de exacte reden is?!?

Trees ik krijg geen uitnodiging, maar kan het via mijn werk krijgen. Ik neem hem eigenlijk elk jaar. Verkleint de kans om zelf ziek te worden, verkleint de kans om het over te dragen. En ik heb er nooit last van, dus zie er ook geen problemen in.

• Trees hebben hierop gereageerd.
            • Bloem vindt dit leuk

Femkes En ik heb er nooit last van, dus zie er ook geen problemen in.

Daar was ik inderdaad ook benieuwd naar. Dat klinkt beter.

Ik heb hem ooit via werk gehad 11 jaar geleden en toen had ik volgens mij geen enkele klacht. Wat ik mij nog kan herinneren.

Trees ik denk dat je nu een medische indicatie hebt voor de griepprik. Je kunt die opzoeken op de nhg site.

Ik mag m elk jaar via werk, maar doe het niet. Zie niet in waarom. Mn werkgever zegt: ja, maar je werkt met kwetsbare mensen. Die moeten m dan zelf maar nemen denk ik dan.

• Trees hebben hierop gereageerd.
              • Trees vindt dit leuk

Liekje81 ik heb het net even opgezocht. Zowel een cva als hartritmestoornissen leveren een medische indicatie op. Ik zal daarom wel de uitnodiging gehad hebben. Al vraag ik mij af of ik nu echt meer risico loop om ernstige ziek te worden van de griep. Ik denk dat dit wel meevalt.

Ik denk dat ik hem toch maar ga halen. Ik lees dat er nauwelijks bijwerkingen zijn.

Trees ik haal hem sowieso (uitzondering jaren corona tekorten) want ik word misschien niet ernstig ziek maar wel ontzettend vaak en daar heb ik ook geen ruimte voor.
                  Ik heb er nooit last van, hooguit een blauwe plek gevoel op mn arm.