Toch6 vaak iets wat meer tijd kost dan hup hup snel zoals meestal doordeweek. Dus ovenschotels oid. Of krieltjes met vlees wat wat langer duurt en groenten

Trees Het staat je beide goed! Ik zou voor het kortere kapsel gaan van de bovenste foto. Love it.

@Trees ik vind het langer veel leuker! Haha maar ben een van de weinige zo te zien. Maar ik hou echt van lang haar. Staat je beidde verder prima!!

Aurora ja echt! We hadden het laatst weer gemaakt, maar echt lekker is het niet πŸ™ˆπŸ˜†

Elsie89 vaak iets wat meer tijd kost dan hup hup snel zoals meestal doordeweek

Idem hier! πŸ™‚

Honkeytonk @Trees
      Ik stem ook voor lang. Maar ik hou zelf gewoon niet van kort haar. Vind dat al heel snel β€˜geen zin’ en moeke eruit zien. Bij zowel mezelf als anderen. Gewoon een smaak iets denk. Dus zou gewoon doen wat je zelf het leukste vind.

Maar zo kort is dat kapsel niet toch? Kost toch geen half uur in de ochtend lijkt mij. Dus voor het werk zou ik het niet laten.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Liekje81 Kost toch geen half uur in de ochtend lijkt mij.

Nee, want dan zou ik het sowieso niet doen. Ik weet dat toen ik het op deze lengte had er wel stylingproducten in moest doen. Beetje kneden etc. Ik denk 5-10 minuten werk. Valt dus ook best mee, maar nu ben ik binnen 2 minuten klaar. Het is daarnaast makkelijker dat je lang haar binnen een paar seconden in een knot draait en de rest van de dag geen last meer hebt van haar dat in de weg hangt. Het is dus echt puur het gemak denk ik.

Ik vind nu zelf het kortere denk ik ook vlotter staan. Ik weet dat ik het met deze lengte ook nog net in een ministaartje kon doen. Echt strak naar achteren lukt niet meer, maar wat vast kunnen doen vind ik wel een must ivm sporten. En ik vind het ook wel leuk dat ik met een wat korter kapsel plotseling geen stijl haar meer heb.

Zo en nu wil ik naar de kapper 😁

Zonnebloem

Nog wel maar wij hebben redelijk lage lasten en het energie contract nog vaststaan tot augustus.

Ik schrik voor nu in onze kosten vooral van de boodschappen en bezien en diesel kosten.

Ik houd mijn hart een beetje vast als ons energie contract af loopt.

Denk dat veel mensen die het eerst best goed hadden nu al de eindjes aan elkaar moeten knopen en dat vindt ik wel zorgelijk.

Trees

Ik zou gaan voor kort, is weer eens wat anders en als je het toch te veel werk vindt groeit het vanzelf weer aan πŸ˜ƒ

Trees beide staat je heel goed, het korte kapsel is iets pittiger.

Trees ik ga ook voor kort. Of nou ja half lang zeg maar. Maar staat je allebei goed hoor, mooie treessie.

Zonnebloem ja gelukkig wel. Al blijft er wel minder om te sparen over. Maar het lukt nog terwijl veel mensen dat niet meer kunnen